۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۹۶۳۶۶
با سخنرانی آیات اعرافی و شب‌زنده‌دار؛

از ۹ جلد کتاب اجتهادی و تخصصی در ۷ عنوان رونمایی می‌شود

از ۹ جلد کتاب اجتهادی و تخصصی در ۷ عنوان رونمایی می‌شود
با سخنرانی آیات اعرافی و شب زنده دار از ۷ عنوان فقهی در ۹ جلد کتاب اجتهادی و تخصصی جدید دفتر فقه معاصر رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از ۹ جلد کتاب اجتهادی و تخصصی جدید، دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه با سخنرانی آیات اعرافی مدیر حوزه های علمیه و شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ساعت ۱۲:۳۰ در قم برگزار می شود.

عمده این کتب فقهی تقریر دروس خارج اساتید مطرح حوزه های علمیه بوده که در قالب کتاب منتشر شده اند.

کتاب فقه پزشکی از دروس آیت الله محمد قائنی، فقه پول از آیت الله محمد تقی شهیدی، فقه بورس و اوراق بهادار از آیت الله علی عندلیبی و فقه عقود مستحدثه در ۳ جلد از دروس آیت الله حسین شوپایی در این آیین رونمایی خواهند شد.

همچنین دو عنوان فقهی از آیت الله سید محمد رضا مدرسی جالب توجه بوده که در پوستر مراسم نیز برجسته شده است؛ فقه حقوق و اعتبارات مالی، و همچنین فقه رمزارزها عنوان دو جلد کتاب از دروس آیت الله مدرسی هستند.

گفتنی است، کتاب تحت عنوان «شخص حقوقی» که به کوشش دفتر فقه معاصر تدوین شده است نهمین کتابی است که قرار است در این آیین رونمایی شود.

خبرگزاری رسا آماده میزبانی از دست اندرکاران تهیه و تدوین این کتب بوده تا مراحل طی شده تهیه این کتب را برای مخاطبین ارائه کنند.

ارسال نظرات