۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۹۶۳۷۶
فرزند آیت الله یزدی عنوان کرد؛

امکانات اندک، اثرگذاری مثبت؛ ویژگی خبرگزاری رسا

امکانات اندک، اثرگذاری مثبت؛ ویژگی خبرگزاری رسا
حجت‌الاسلام یزدی با بیان اینکه خبرگزاری رسا با امکانات اندک اثرگذاری خوبی داشته است، گفت: رسا از مجموعه‌هایی است که کارآیی و نفوذ بیشتری میان مخاطبین دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید یزدی، فرزند مرحوم آیت الله یزدی در آستانه سالگرد رحلت آن عالم فرزانه و فقیه بصیر صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا پس از شنیدن گزارشی درباره روند فعالیت‌های این خبرگزاری گفت: رسا از مجموعه‌هایی است که با عده و عده زیاد کارآیی و نفوذ بیشتری میان مخاطبین دارد و باید شکرگزار این مسأله باشید.

وی ادامه داد: گزارش‌های بیان شده نشان دهنده توانایی شما در مدیریت و نیروهای خوب و مخلصی که در در اطراف شما هستند دارد و شما با امکانات کم اثرگذاری خوبی داشته‌اید.

حجت‌الاسلام یزدی خبرگزاری رسا را مصداق حدیث «قليلُ المؤونةِ، كثير المَعونةِ» دانست و ابراز داشت: اگر کسی این ویژگی‌ را در خود ایجاد کند، محبوب قلب امام زمان است و شما توانسته‌اید با این شکل، اثر خوبی را از خود برجای بگذارید که ارزشمند است.

تعداد بازدید : 6

اثر دین شناسی در جلوگیری از تحریف و تخریب نظام

وی افزود: چنین اثرگذاری‌ها و موفقیت‌هایی مدیون آن ویژگی‌هایی است که در نیروها وجود دارد؛ طلبه باید دین را بشناسد و بعد از شناخت دین در مسیر انذار عمل کند؛ بنابراین انذار و تبشیر به‌عنوان مهم‌ترین رسالت برعهده کسی است که دین را می‌شناسد.

فرزند مرحوم آیت الله یزدی با بیان اهمیت دین شناسی در میان طلاب و اهمیت جلوگیری از تحریف و تخریب نظام، اظهار داشت: ما طلاب باید دین را بشناسیم و اجازه ندهیم تا تحریف و آسیبی متوجه نظام و مسیر صحیحی که باید بپیماید ایجاد شود.

وی ادامه داد: همه کارها به‌خصوص کارهای جمعی و حتی کارهای فردی باید دو خصلت داشته باشد، یکی خوب انجام دادن است؛ یعنی کسی نتواند ایرادی بگیرد، هر چند ایراد وجود دارد و هر کاری انجام دهید به آن انتقاداتی وارد می‌سازند؛ دوم این است که باید کاری که انجام می‌دهید خالصانه انجام شود؛ به آن معنا که فرد به دنبال شهرت و مقام نباشد، شهرت و مقام به دنبال فرد می‌آیند.

آیت الله یزدی تا پایان عمر از گرفتن خودرو و موبایل امتناع کرد

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به تهمت‌هایی که درباره اموال و دارایی‌های آیت الله یزدی شایع می‌شد، توضیح داد: شایعات و تهمت های بسیاری درباره زندگی و دارایی مرحوم والد ما مطرح می شد؛ به ایشان اصرار می کردیم که در این خصوص موضعی بگیرید اما ایشان این کار را انجام نمی دادند و بی توجه به این شایعات تنها و تنها به انجام وظیفه طلبگی و انقلابی خود می پرداختند. آیت الله یزدی با این وجود که چند دوره نماینده مجلس بودند؛ اما تا پایان عمرشان خودرو یا گوشی تلفن همراه نداشتند و از گرفتن آن نیز امتناع می‌کردند.

فرزند آیت الله یزدی با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری رسا به‌عنوان افسران جنگ نرم هستند، گفت: شما همان افسرانی هستید که باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهاد کبیر انجام دهید.

وی افزود: امروز جهاد شما واقعا جهاد کبیر است که با مبانی دینی و قرآنی به عنوان افسران جنگ نرم به تربیت نیروهایی مانند خودتان مبادرت کنید.

حمایت از ولی فقیه؛ وصیت آیت الله یزدی

حجت‌الاسلام یزدی در پایان با تأکید بر مقوله بصیرت و انقلابی بودن بیان داشت: آیت الله یزدی بر بصیرت و انقلابی بودن تاکید می‌کردند، از ایشان ۵۱ وصیتنامه باقی مانده و در بیشتر آن‌ها، بر حمایت از ولی فقیه و حفظ بصیرت تاکید کردند که شما باید بصیرت را به‌عنوان شاخص دنبال کنید.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
رسا یک خبرگزاری انقلابی است
0
0