۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۹۶۵۱۵

برگزاری کنفرانس همبستگی فلسطین و حماس در پاکستان + تصویر

برگزاری کنفرانس همبستگی فلسطین و حماس در پاکستان + تصویر
کنفرانس همبستگی فلسطین و حماس به همت بنیاد فلسطین پاکستان و با همکاری تمام احزاب در این کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس همبستگی فلسطین و حماس به همت بنیاد فلسطین پاکستان، با همکاری تمام احزاب پاکستان و با حضور علما، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و روسای احزاب، روز گذشته در دارالعلوم قمرالاسلام، شهر کراچی این کشور برگزار شد.

سخنرانان کنفرانس در سخنان خود با تاکید به این که ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذر، روز جهانی همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است، گفتند: پس از گذشت چندین دهه امروز هم فرزندان فلسطین برای آزادی کشور و سرزمین خود علیه رژیم صهیونیستی می جنگند و درحال مبارزه اند، در چنین شرایطی، ما به عنوان ملت مسلمان، مسئولیت داریم که بیش از پیش از این مردم بی دفاع حمایت کنیم.

محمد حسین محنتی از رهبران حزب سیاسی جماعت اسلامی پاکستان با بیان این که رژیم استکباری آمریکا، وجود نحس اسرائیل را بر مسلمانان مسلط کرد و دیگر قدرت های استکباری نیز در این مسئله با وی همراهی کردند، ابراز داشت: ما حمایت اخلاقی و سیاسی از فلسطینیان غیرمسلح را ادامه خواهیم داد و در جنبش آزادی سرزمین فلسطین در کنار مردم فلسطین خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین سید باقر زیدی عضو فعال مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنان خود با اشاره به این که رژیم غاصب اسرائیل با مرور زمان ضعیف تر شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت ایت الله سید علی خامنه ای، نابودی اش نزدیک است، اظهار داشت: به همین دلیل متحدانش از جمله آمریکا و انگلستان، از فلسطینی ها و مبارزه استقلال طلبانه آنان وحشت زده اند.

وی افزود: قرار دادن حماس در لیست تروریستی از سوی انگلیسی ها، بخشی از این توطئه و نگرانی است.

سید محمد اظهر علی شاه همدانی عضو شورای ملی علمای مشایخ در سخنان خود گفت: ما باید برای آزادی فلسطین و قبله اول وحدت بیشتری نشان دهیم.

صابر ابو مریم رئیس بنیاد فلسطین پاکستان در سخنان خود اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنفرانس اعلام همبستگی با فلسطینیان مظلوم است./988/

 

ارسال نظرات