۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۶۵۸۹

کنگره بین المللی «اقتصاد، اشتغال و توليد» برگزار می شود

کنگره بین المللی «اقتصاد، اشتغال و توليد» برگزار می شود
خراسان رضوی - کنگره بین المللی اقتصاد، اشتغال و توليد در آيينه قرآن و عترت در بخش ویژه تعالیم رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، دبیرخانه بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز در نظر دارد کنگره ای بین المللی به نام اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت(ع) برگزار کند که بخش ویژه آن از نگاه علوم و تعالیم امام رضا(ع) خواهد بود.

اقتصاد، اشتغال و تولید، صنایع و بازاریابی فرهنگی، آسیب شناسی، چشم انداز و راهکارها سومین نشست علمی است که دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با همکاری نهادهای علمی برگزار می کند.

در این کنگره که چهارشنبه 10 آذرماه 1400 از ساعت 9 صبح الی 11 و سی دقیقه به آدرس https://online8.imamreza.ac.ir/ImamRezaConference برگزار می شود از سوی اساتیدی همچون دکتر عادل پیغامی دانشیار دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دبیر علمی کنگره، دکتر پرویز کرمی، مشاوره معاون علمی فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق طرح بحث می شود.

حجت الاسلام سید حمید فتاحی معصوم، موسس و مدیر سابق مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان، موسس سامانه کاریابی حوزوی بارش و عضو هسته فناور آرمان شهر بهشت که زیر نظر مرکز فناوری های فرهنگی پارک علم و فناوری است در کنار دکتر مهدی کلانتری دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، متخصص حوزه اقتصاد و فرهنگ ، صنایع و بازاریابی های فرهنگی، مدیر عامل شتاب دهنده کارآفرینی اجتماعی هیئت مدیره مجتمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از دیگر سخنرانان این کنگره بین المللی خواهند بود.

وحید ارشدی، عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو انجمن اقتصاد اسلامی ایران نیز در این کنگره بین المللی سخنرانی می کند.

شایان ذکر است که به شرکت کنندگان در این کنگره گواهی معتبر ارائه خواهد شد بر این اساس در صورت نیاز به راهنمایی علاقمندان به این مباحث می توانند با شماره تلفن 05138041 داخلی 3120 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی Science.imamreza.ac.ir مراجعه نمایند./933/پ210/

جواد رستمی
ارسال نظرات