۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۹۶۶۰۴
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

پاداش مادران و همسران شهدا، کمتر از اجر مجاهدت شهیدان نیست

پاداش مادران و همسران شهدا، کمتر از اجر مجاهدت شهیدان نیست
کرمانشاه ـ حجت‌الاسلام عسگری گفت: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعأ کمتر از شهدا نیست چرا که این یادگاران شهدا سال های سال با سختی و مرارت زندگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری امروز به منظور تکریم و تجلیل جامعه ایثارگری که در قالب «طرح سپاس» با حضور در منزل دو خانواده ایثارگر، یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه دلاورمردان بسیجی گرامی داشت و گفت: سبک و سیره شهدا الگوی مناسبی برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تجلیل از رشادت‌های بسیجیان حماسه آفرین، دستاوردهای نظام اسلامی را حاصل ازخود‌گذشتگی‌های شهدای والامقام و ایثارگران عزیز دانست و اظهار داشت: شهدا با اخلاص و ایمان و در عین گمنامی برای اعتلای کشور از جان شیرین خود گذشته و قدم در میدان خطر نهادند و در این عرصه پیکار با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، هستی خود را با خدای خود معامله کردند.

حجت الاسلام عسگری در ادامه سخنان خود افزود: خدای متعال که جبار است به یقین جبران کننده است و این جانفشانی شهدا را به شایسته ترین وجه با عزت و عظمت بخشیدن به خانواده شهید و یادگاران شهدا جبران خواهد کرد.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدا، گفت: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعأ کمتر از شهدا نیست چرا که این یادگاران شهدا سال های سال با سختی و مرارت زندگی کردند، اما عظمت و آبروی شهدا را با تربیت فرزندانی صالح حفظ کرده و پرچم شهدا را با عزت تمام برافراشته نگه داشتند.

افشین امیری؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز در این دیدار، جامعه اسلامی را مدیون فداکاری‌های شهدا و جامعه ایثارگری دانست، و عنوان کرد: ما باید در همه ایام به یاد شهدا و خانواده های گرانقدر آنان باشیم چرا که اگر امروز در کشور امنیت و آرامشی حاکم شده و دشمنان نظام جرأت هیچگونه تحرکی را علیه این نظام الهی ندارند یقینأ حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان است که باید همگان قدرشناس این فداکاری‌ها باشیم.

در این مراسم از خانواده های شهیدان والامقام «محمدعلی محمود‌نژاد» و «علی حسن ثابت» تجلیل به عمل آمد./1400/پ210/

ارسال نظرات