۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۷۰۱

رادیان رسا | از کرامت شفا بخشی دولت رئیسی تا آب بستن به زاینده رود

در شصت و هشتمین شماره رادیان رسا اخباری از تداوم حاشیه سازی خود عاقل پنداران، شگردهای جماعت چپ اندیش، افاضات جناب نقویان و آب بستن بعضی ها به زاینده رود را به سمع مخاطبان می‌رسانیم.
تعداد بازدید : 7
سعید حضرتی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
آیا حکم سیف و دو معاونش جائرانه است؟
قوه قضائیه سیف و عراقچی و حیدری را به سبب مداخلات ارزی غیرقانونی در بازار محکوم کرده است. ولی یک عضو مجمع تشخیص مصلحت با نوشتن نامه به رهبری گلایه کرده است و رهبری هم نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشته است و گفته مبادا حکم جائرانه باشد. به نظر می آید این دستور رهبری شبیه دستور رفع ظلم از لاریجانی جنبه فرمان حکومتی نداشته باشد و صرفا جهت کم کردن فشارها و شانتاژهای تیم سیف برای رهایی از مجازات باشد و قوه قضائیه همچون شورای نگهبان از تصمیم قضایی خودش دفاع کند...
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
باریکلا و مرحبا
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
قشنگ بود
3
0
زمان زاده - امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
متاسفانه موسسه نشر امام در اختیار کسانی مثل علوی تبار و جواد امام قرار گرفته که هیچ همسویی با خط امام راحل ندارن بلکه دوست طیف شیخ معزول هستن و کسانی که خود را طلبکار نظام وانقلاب می دانن.
1
0
غلامرضا بصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
رادیان این هفته شما خیلی طولانی شده است
1
0
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
صراحت رسا در نقد اطرافیان علما همراه با رعایت احترام حضرات دقت شایسته ایست که رسا بخوبی انجام داده.
2
0
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
داستان شرور
سالهای دهه شصت که من در خط مقدم جبهه جنوب بودم . همرزمی داشتم که اهل شرارت بود و کارهای وحشتتاکی از او سر می زد .. مثلا من از داخل سنگر خوابگاه خارج می شدم و بعد یکدفعه او را می دیدم که روبروی من چمباتمه زده و یک موشک انداز آرپی جی۷ مسلح به موشک را نیز بطرف من نشانه رفته و انگشتش هم روی ماشه است و می گوید تکون نخور!.... و من تصور می کردم که او دیوانه است و می ترسیدم و خشکم می زد و بعد او قاه قاه می خندید و می گفت چقدر می ترسه !! و بعد سر موشک انداز را می گرفت بالا. یا گاهی که من پشت خاکریز راه می رفتم از پشت سر پاورچین پاورجین به من نزدیک می شد و بیخ گوش من با دهانش صدای سوت خمپاره ۱۲۰ میلیمتری را تقلید می کرد و من به تصور اینکه گلوله خمپاره شلیک شده از سمت دشمن دارد به من نزدیک می شود وحشت کرده و سریعا شیرجه می زدم کف زمین ! ... و بعد صدای انفجار خنده او را می شنیدم!!.. او همچنین در نماز جماعت خط مقدم هم شرکت می کرد و در صف آخر کنار من می ایستاد و هنگامیکه پیش نماز نیت می کرد و وارد نماز می شد او دست از نماز خواندن می کشید و کنار من می نشست و شروع به انجام حرکات نمایشی و ادا و اطوار می کرد و من بسیار خنده ام می گرفت ولی همینطور که ریز ریز می خندیدم همراه پیش نماز خم و راست هم می شدم! .. سرانجام دشمن حمله کرد و ما هر چقدر زور زدیم نتوانستیم حمله شدید آنها را دفع کنیم . لذا فرماندهی فرمان عقب نشینی به طرف خط دوم جبهه را داد . ما به سختی و نفس نفس زنان و هن و هن کنان عقب نشستیم و هنگامیکه تک تک به خط دوم می رسیدیم فرمانده را می دیدیم که ما را با اشاره دستش راهنمایی می کرد که به کدام سنگر برویم و مستقر بشویم . بطور کاملا اتفاقی من و همین فرد شرور و پیش نماز مان داخل یک سنگر افتادیم !! پیش نماز در کف سنگر بحالت چهار دست و پا قرار گرفته بود و بشدت می لرزید و رعشه بر تنش افتاده بود و من نشسته بودم و در حالی که خودم هم ترسیده بودم ولی برای پیشنماز دلم می سوخت.. اما همرزم شرور ایستاده بود و به پیش نماز نگاه می کرد و نیشش تا بناگوش باز بود و می خندید...من که او را دیدم .. با خودم گفتم اه اه این داره ما را مسخره میکنه و بنابراین بلند شدم و شروع کردم به تیراندازی بطرف دشمنان .. ولی او روی شانه من فشار می آورد که تو بنشین خطرناکه! .. و من نشستم و با خودم گفتم هر چند ما را مسخره می کند ولی آدم شجاعی هم هست و جنگجوی بهتری از ماست... دهه ها از آن زمان گذشت و من فهمیدم بصیرت یعنی اینکه تو بتونی فرق بین سوت خمپاره واقعی با سوت خمپاره دهنی را تشخیص بدهی تا مجبور به شیرجه زدن نشوی.. و باید بتوانی ذهن دشمن را بخوانی که آیا این موشک اندازی که تو را هدف گرفته آیا می خواهد تو را بترساند و مرعوب کند و امتیاز بگیرد یا می خواهد واقعا نابودت کند؟... تمام
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
افرین مرحبا
1
0
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
عالی و فوق العاده بود
1
0
رسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
عرض سلام و خسته نباشید
رادیان رسا با اینکه خالی از اشکال نیست اما کاری فاخر و در تراز یک رسانه انقلابی است؛ ای کاش بخش‌های دیگه این خبرگزاری هم به همین تناسب رشد می‌کرد.
مثل «رادیان» بر تن «رسا» مثل یک قطعه کوچکی از پارچه زربافت است که بر پیراهنی مندرس و زشت وصله کرده باشند.

موفق باشید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کارتون حرف نداره
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
درود بر عزیزان خوب و با صفایمان در وب سایت بسیار دوست داشتنی رسا ، که کارها یشان ارزشمند وسازنده و سودمند است ، خدای تعالی توفیقاتشان را روز افزون کند ، از خوانندگان عزیز هم التماس دعاء دارم ، به امید این که بنده ی حقیر را حلال هم بکنند و اگر بقول یکی از دوستان خواستند بگویند تو را باید قصاب حلال کند نیز اشکالی ندارد که هر چه از دوست رسد نیکوست گر چه بادمجان نیم پخته . سه سی سال دیگر اگر بگذرد __چون عقلی ندارم چطور می برد __ کسی بهره از من که خود مانده ام __دو آیه ز قرآن نا خوانده ام __
همه ادعا های بیهوده ام __ که عمری بدنبالشان بوده ام __ ربوده ز من عقل و اندیشه را __بخشکانده از هستیم ریشه را _ با عرض ادب و احترام بر خوانندگان عزیز .محمدمهدی اسلامی .
0
0
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
رادیان خیلی خوبه اما تایمش قدری زیاد شده فکری بنمایید
0
0
غلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
رسا خوب فعال شده توی موضوعات مختلف
0
0
سید علی جنیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
با بخشی از این نظر مخالفتم جدی است، خبرگزاری رسا توی موضوعات مختلف عالمانه و مجدانه تلاش کرده و عملکردش روشن است. این که رادیان از دیگر کارها سر است درست، اما سایر بخش ها هم کارهای خوبی را دارند انجام می دهند.
از زحمت شما عزیزان متشکریم
0
0