۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۹۶۷۷۵
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

قم معدن علم و مرکز نگاه دینی به کشورداری

قم معدن علم و مرکز نگاه دینی به کشورداری
شوشتری گفت: قم معدن علم و مرکز نگاه دینی به کشورداری است و با توجه به اینکه کشور ما جمهوری اسلامی است ضرورت دارد نگاهمان در قانون گذاری به فقه اسلامی عمیق تر باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شوشتری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله مدرس گفت: امروز به نمایندگی از دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور دارم. مرکز پژوهش های اسلامی یک ابتکار مبارکی برای پیوند قانون و فقه است.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قم معدن علم و مرکز نگاه دینی به کشورداری است و با توجه به اینکه کشور ما جمهوری اسلامی است ضرورت دارد نگاهمان در قانون گذاری به فقه اسلامی عمیق تر و بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه این مرکز پلی برای ارتباط  حوزه علمیه با مجلس شورای اسلامی است، اذعان کرد: جناب حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا زحمات زیادی برای این مرکز کشید و جایگاه این نهاد را در حوزه علمیه و مجلس شورای اسلامی به نحو احسن نشان داد و امیدواریم آقای آتانی این مسیر را ادامه داده و به شکوفایی کامل برساند.

شوشتری خاطرنشان کرد: برای حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا آرزوی موفقیت روزافزون دارم و ان شاءالله از فعالیت های علمی این بزرگوار در مراکز دیگر بهرمند بشویم.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تنوع کار مجلس و کمیسیون ها نیازمند نگاه دقیق علمی است؛ بایستی این پل تعاملی و ارتباطی وسیعتر باشد تا طرح ها و لوایح مجلس و آنچه به نفع ملت ایران است محقق شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
آقای مشاور کشور ما ... نظام دزدی وریاکاریست البته شما اینقدر مقرور ... انتقاد
0
0