۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۹۶۸۵۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای نهادینه سازی ارزش ها در جامعه است

مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای نهادینه سازی ارزش ها در جامعه است
لرستان- حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای حرکت در مسیر تمدن اسلامی است و با استفاده از این ظرفیت باید ارزش ها در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، ظهر امروز در دیدار با سرپرست و اعضای راهبردی مؤسسه امیر بیان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مؤسسه امیر بیان ظرفیتی برای بیان موعظه حسنه، پند و حکمت به شکل تأثیرگذار برای مخاطبان گوناگون در رده‌های مختلف است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: در موقعیتی که دولت اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی است، نیازمند ظرفیت‌هایی مانند مؤسسه امیر بیان هستیم.

وی با بیان اینکه لازمه رسیدن به تمدن اسلامی داشتن تکنولوژی و اختراعات و فرهنگ صحیح استفاده از آن است، ادامه داد: اختراعات، تکنولوژی و چیزی که کار را برای مردم آسان می‌کند از لازمه‌های رسیدن به تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دیگر مؤلفه مهم رسیدن به تمدن این است که فرهنگ صحیح اختراعات و اکتشافات را در جامعه گسترش دهیم، بیان کرد: در این راستا باید از ظرفیت منبر و تبلیغ و روحانیت استفاده شود.

منبر بهترین رسانه برای فرهنگ ‌سازی است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه منبر و خطابه بهترین رسانه برای فرهنگ ‌سازی است، عنوان کرد: اهل خطابه و منبر، فرهنگ درست استفاده از اکتشافات و اختراعات را به مردم عرضه کنند

وی تصریح کرد: مؤسسه امیر بیان با استفاده از شیوه‌های نو و اثرگذار دولت اسلامی را یاری داده و فرهنگ صحیح اسلامی را در لایه‌های جامعه از طریق منبر گسترش دهد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات