۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۹۶۸۵۸

آزادی 1831 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

آزادی 1831 زندانی جرائم غیرعمد در فارس
معاون اول قوه قضائیه گفت: کارگزاران نظام با هر‌ عنوان مسئولیتی ، باید خود را با شرایط مردم تطبیق دهند.

به گزارش خبر‌گزاری رسا به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد مصدق، شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای حقوقدان‌ جنوب کشور اظهار داشت: کارگزاران، بدون شعار  خود را پایبند  انقلاب اسلامی  و آرمان های شهدا و نیز خادم مردم می دانند و حل مشکلات مردم را بر عهده دارند.

وی در‌ مورد اهمیت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در دانشگاه و مدارس تدریس و‌ توسط خانواده شهدا تبیین‌ شود.

معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی‌‌ با خون شهدا آبیاری شده و در برابر استکبار ایستاده است، افزود: افتخار نظام اسلامی شهدا‌ هستند و در این‌ راستا رفتار و‌ عملکرد  مسئولان به گونه ای نباشد‌ که دستاوردهای انقلاب اسلامی زیر‌ سئوال برود.

مصدق با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه، اضافه کرد: حقوقدانان باید‌‌ برای برون رفت از این‌ معضل، لایحه ای را‌‌ برای ورود‌ سرمایه گذاران خارج از کشور که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند‌، تصویب‌ و تقدیم مجلس کنند.

معاون قوه قضائیه اظهار داشت: ساخت واکسن‌ کرونا  و‌ حضور جوانان‌ بسیجی در‌ همیاری و مقابله با این بیماری، نشان از‌‌ روحیه جهادی است که باید‌ همواره استمرار یابد.

آزادی 1831 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

رئیس‌کل داد گستری‌استان‌ فارس در ادامه یادواره شهدا حقوقدان استان‌ فارس نیز ظهار داشت: تجلیل از شهدای حقوقدان  با مشارکت سپاه فجر در قالب ترویج فرهنگ ایثار‌ و‌ شهادت‌، مهم ترین اهداف یاد‌واره‌ شهدا حقوقدان‌است.

حجت الاسلام‌ کاظم‌ موسوی اضافه کرد: آزادی هزار و 183 زندانی جرائم‌ غیر‌عمد و اجرای عدالت‌ از رویکردهای جدی دادگستری فارس است.

به گزارش فارس، در پایان این یادواره از 25 خانواده شهیدِ حقوقدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات