۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۹۷۰۷۸
نماینده مردم رشت در مجلس:

همیشه جریان نفوذ و انحراف با جریان انقلاب همراه بوده است

همیشه جریان نفوذ و انحراف با جریان انقلاب همراه بوده است
کوچکی زاده با بیان اینکه همیشه جریان نفوذ و انحراف با جریان انقلاب همراه بوده، گفت: بعد از پیروزی انقلاب در بدنه اجرایی همه دولت‌ها بحث نفوذ اتفاق افتاده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جبار کوچکی نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه جریان نفوذ و انحراف با جریان انقلاب همراه بوده، انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار به تمامی حرکت‌های انقلابی در قرن اخیر آسیب وارد کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه اجرایی همه دولت‌ها بحث نفوذ اتفاق افتاده، جریان ملی گرایی در دولت موقت، جریان نفاق در دولت دوم و جریان انحراف و نفاق در دولت سوم و چهارم خودنمایی کردند که با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان رئیس دولت جریان میرحسین موسوی کنترل شد.

وی افزود: جریان نفاق و نفوذ همراه با جریان خانوادگی و زراندوزی در دولت پنجم و ششم مسیر حرکت انقلاب را منحرف کرد و نفوذ کلاهی‌ها و انفجار حزب جمهوری اسلامی و نفوذ افرادی همچون کشمیری در دولت شهید رجایی و شهید باهنر باعث سقوط این دولت‌ها شد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: در دولت هفتم و هشتم جریان نفوذ و نفاق‌، فتنه 78 و جریان قتل‌های زنجیره‌ای و بسیاری از طرح‌های کودتایی را طراحی کرد. جریان انحراف و نفاق در دولت نهم و دهم را منحرف کرد و جریان خانوادگی و ثروت‌اندوزی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم  مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف کرد و باعث عقب‌ماندگی جمهوری اسلامی و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دولت سیزدهم با تلاش جریان انقلابی تشکیل شده، همان جریان خانوادگی و فامیلی با ثروت‌اندوزی خودنمایی می‌کند، هرچند آقای رئیسی با سابقه انقلابی و پاکدستی که دارد با این جریان مبارزه می‌کند، ولی باید مدام مراقبت کند.

وی افزود: امروز مجلس شورای اسلامی و دولت انقلابی در یک سنگر با دشمن مبارزه می‌کند. امروز جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است، آقای رئیس جمهور! بیش از صد روز گذشت، هنوز بسیاری از سازمان‌های مهم و دستگاه‌های اجرایی شما بلاتکلیف هستند. آنها که پاکدست هستند را تثبیت کنید و اگر این چنین نیست سریعا تغییرات را انجام دهید.

کوچکی نژاد در پایان با اشاره به فاجعه زیست محیطی و نابودی جنگل‌های شمال و آلوده شدن آب‌های زیرزمینی در منطقه اشاره کرد و کلیپی را در این باره برای نمایندگان پخش کرد.

ارسال نظرات