۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۹۷۱۸۳
امام جمعه دورود:

گروه های جهادی ظرفیتی برای رفع محرومیت ها هستند

گروه های جهادی ظرفیتی برای رفع محرومیت ها هستند
لرستان- حجت الاسلام حسینی نوری بر ضرورت حمایت از گروه های جهادی تأکید کرد و گفت: گروه های جهادی ظرفیتی برای رفع محرومیت ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان دورود بر ضرورت توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی در این مناطق تأکید کرد و گفت: مسؤولان در این زمینه باید همراهی کنند.

امام جمعه دورود با قدردانی از اقدامات گروه های جهادی در مناطق محروم افزود: فعالیت های جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم و زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم است.

وی عنوان کرد: فعالیت های جهادی فرصت طلایی برای رفع محرومیت در مناطق محروم به ویژه روستاها است.

حجت الاسلام حسینی نوری خاطرنشان کرد: باید از گروه های جهادی حمایت شود و تقویت زیرساخت ها در مناطق روستایی برای رفع محرومیت ها مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: برای رسیدگی به وضعیت زیرساخت های روستایی لازم است در شورای اداری به صورت مستمر وضعیت روستاها بررسی و از فعالیت های جهادی و بسیج در این راستا حمایت شود.

امام جمعه دورود تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مکلف به همکاری لازم در اجرای طرح های محرومیت زدایی هستند، رفع محرومیت در این مناطق جلوی رواج بسیاری از آسیب های اجتمعی را نیز می گیرد که نباید از آن غافل شد.

حجت الاسلام حسینی نوری تأکید کرد: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی باید در مناطق حاشیه ای و محروم تقویت شود و در تربیت دینی نسل نو در این مناطق از ظرفیت های تبلیغی استفاده شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات