۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۹۷۲۶۰
امام جمعه نورآباد:

دانشجویان از مؤلفه های مهم رشد علمی کشور هستند

دانشجویان از مؤلفه های مهم رشد علمی کشور هستند
لرستان- حجت الاسلام خانی رشد علمی کشور را امری مهم برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت عنوان کرد و گفت: دانشجویان از مؤلفه های مهم رشد علمی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در نشست با جمعی از نخبگان دلفان با گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین هستند.

امام جمعه دلفان با اشاره به نقش دانشجویان در رشد و اقتدار علمی کشور افزود: باید زمینه رشد علمی دانشجویان فراهم شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ظرفیت و پتانسیل های آموزش عالی برای توسعه منطقه استفاده شود و ارتقای مراکز آموزش عالی در این شهرستان مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام خانی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان در مسیر ارتباطی غرب و شمال غرب به جنوب کشور و در میان استان های لرستان، همدان و کرمانشاه واقع شده است، ادامه داد: مرکز آموزش عالی آن می تواند با ارتقای درجه آموزشی، در جذب دانشجویان بیشتر موفق باشد.

وی تصریح کرد: باید نسبت به صدور مجوز برای رشته های بیشتر و البته متناسب با ظرفیت های منطقه اقدام شود تا دانشجویان پس از اتمام تحصیل، مشکل کمتری برای کاریابی داشته باشند.

حجت الاسلام خانی در پایان به روحیه مطالبه گری دانشجویان که نیاز جامعه است، اشاره کرد و گفت: فعالیت تشکل های دانشجویی برای تقویت این روحیه لازم و ضروری است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات