۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۷۲۶۹

دیدار مدیر عامل و مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله شب زنده دار

دیدار مدیر عامل و مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله شب زنده دار
مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی با عضو فقهای شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی با حضور در دفتر آیت الله مهدی شب زنده دار با این استاد برجسته درس خارج حوزه و عضو فقهای شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.

 بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محققی را در این دیدار صمیمی، سردبیر، معاونین و جمعی از مدیران و دبیران خبرگزاری رسا همراهی کردند.

آیت الله شب زنده دار در این دیدار با قدردانی از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا، توصیه هایی به منظور ارتقای عملکرد این رسانه حوزوی ارائه کرد.

از نگاه این عضو فقهای شورای نگهبان، رسانه ها و خبرگزاری ها در دو عرصه تبلیغ و نشر معارف اهل بیت(ع) و دفاع در برابر هجمه های دشمنان، رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با آیت الله شب زنده دار

آیت الله شب زنده دار همچنین به تبیین لوازم موفقیت یک رسانه پرداخت و رسا بودن، اتقان، صداقت و امانت داری را از مهم ترین این لوازم بر شمرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی ضمن ارائه گزارش از فعالیت ها و اقدامات این رسانه حوزوی از مواضع انقلابی و روشنگرانه ایشان و نیز پیشگامی ایشان در توجه به مسائل مستحدثه و فقه معاصر در دروس خارج تجلیل کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
بسمه تعالی
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
با عرض سلام و احترام
احتراماً به استحضار می رساند ، سازمان صدا و سیما در تیر ماه 1392 با نشر سخنان کذب رئیس وقت قوه قضائیه درباره امام علی علیه السلام مرتکب جرم نشر اکاذیب شده است! مطابق نوشتۀ تارنمای آفتاب نیوز در تاریخ 2 تیر ماه 1392 (کدخبر:198383) آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوۀ قضائیه در یک گفتگویی که تلویزیون آن را پخش کرده است، گفته است: حضرت علی با آنهمه مقام وقتی از سوی یک یهودی مورد شکایت قرار گرفت به دعوت قاضی استجابت کرد و متأسفانه قاضی قضای جور داشت ولی در عین حال حضرت تمکین کرد در حالیکه او امام المسلمین بود!.
اولاً در این مصاحبه، لاریجانی جای شاکی و متهم را عوض کرده است و گفته است : امام علی متهم بود! در حالیکه این مطلب در حکایت چهاردهم جلد نخست داستان راستان استاد مطهری نقل شده است و در آنجا گفته شده حضرت علی شاکی بود نه متهم! دوم اینکه، حکم قاضی را ظالمانه خوانده است! در حالیکه در کتاب مذکور، امام، حکم قاضی را تأیید کرده است و درست ( عادلانه) خوانده است.، چون حکم را بر اساس میزان و قانون می دانست نه بر اساس هوا و هوس و ظلم . سوم آنکه لاریجانی حکومت عدل علی را زیر سؤال برده است و معنای عدل و ظلم را معکوس تعریف کرده است و اعتقاد دارد قاضی باید ادعای امام المسلمین را با وجود آنکه شاهد و بیّنه نداشته، قبول می کرد! در حالیکه اگر امام ، نماز را سهوا یا عمداً اشتباه بخواند ، مأموم باید به نحو مقتضی تذکر دهد. ولی سازمان صدا وسیما بدون توجه به متن مصاحبه و تحریف حکایت زره امام علی توسط لاریجانی ، و بدون توضیحات کارشناسان دینی خودش در مورد سقم اظهارات آملی لاریجانی، آن را نشر داده است، و نشر اکاذیب نموده است . و حتی با گذشت سالها، هنوز هم خطایش را جبران و پوزش خواهی نکرده است . در ضمن، شرکت گوگل اعلام کرده است ، هرکس بتواند یک ایراد و اشکال در برنامه های اندرویدی او بیابد ، جایزه هزار دلاری می گیرد ، اینجانب به خاطر یافتن ایرادهای عملکردی سازمان صدا و سیما جایزه نمی خواهم ولی خواهش می کنم به این تخلفات رسیدگی نمائید تا مملکت در مسیر عدل و میزان قرار بگیرد..با سپاس فراوان
1
0