۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۹۷۳۲۰
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست

دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست و در این مسیر بسیاری شبهات بسیاری برای ارزش های دینی و ملی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر امروز در همایش بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان در بسیاری از حوادث و تحولات مهم ملی و کشوری همانند حماسه آبانماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دوران دفاع مقدس، حضور در عرصه سازندگی و ... نقش مستقیم و کاملا تاثیرگذاری داشته و دارند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: دانشجویان امروز در پی کسب علم هستند و فردا به عنوان مدیران و مسؤولان در پست هایی همانند سیاسی، اقتصادی، نظامی، اقتصادی و ... به ایفای نقش خواهند پرداخت بنابراین به نوعی دانشجوی امروز حافظ دستاورده های انقلاب در آینده است.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شکست هایی که دشمنان این نظام و انقلاب به کرار تجربه می کنند نتیجه تعهد، علم و تجربه دانشجویان و نخبگان این سرزمین است که این امر برای ایران اسلامی حکم یک ثروت معنوی را دارد.

سردار ریحانی بیان داشت: مهمترین رسالت دانشجویان، «جهاد تبیین» همراه با داشتن اخلاق سیاسی و دینی است زیرا در  نظام اسلامی پذیرفته نیست جهاد علمی، اقتصادی، سیاسی، مطالبه گری و عدالت طلبی ما با بی اخلاقی، بد زبانی و بد رفتاری باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امروز دشمنان داشته های فرهنگی و دینی ما را مورد هجمه خود قرار داده است. دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست و در این مسیر بسیاری شبهات بسیاری برای ارزش های دینی و ملی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان نسبت به گذشته بسیار پیچیده تر شده است، تأکید کرد: دانشجویان در مقابل توطئه افکنی و تهاجم فرهنگی دشمنان باید آماده هرگونه تقابل و رویارویی باشند.

سردار ریحانی با انتقاد از ولنگاری فرهنگی و اجتماعی در برخی از حوزه ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی با وجود این همه دشمنی ها و عداوت ها در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و تاکنون تمام توطئه های بدخواهان ناکام مانده است./1400/پ210/

ارسال نظرات