۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۹۸۵۷۴
امام جمعه ملبورن استرالیا:

آگاهی نسل جوان از نظام ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است

آگاهی نسل جوان از نظام ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در مراسمی که با حضور تعداد زیادی از مسلمانان در شهر ملبورن برگزار شد، گفت: آگاهی نسل جوان از نظام ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در مراسمی که با حضور تعدادی از مسلمانان این کشور در مجتمع والعصر شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، گفت: آگاهی نسل جوان از نظام ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است.

وی ولایت فقیه را پشتیبان و مدافع ملت های مظلوم و مستضعفین جهان دانست و گفت: ولایت فقیه یک ایدئولوژی (Ideology) و نظریه ای است که بنیان های آن بر پایه های عدالت و انصاف بنا شده است و هدف آن مقاومت قشر ضعیف در برابر تجاوزها و توطئه های استکبار جهانی است.

این روحانی استرالیایی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، نظام ولایت فقیه را پایه گذاری کردند، ابراز داشت: ایشان با این گام تاریخی، روش زندگی اسلامی واقعی را به جوامع مختلف معرفی نمودند.

وی نظام ولایت فقیه را مسیر دقیق انعکاس دین مبین اسلام و احکامات الهی تعبیر کرد و گفت: وابستگی نسل جوان و آگاهی آنان نسبت به این نظام مقدس در عصر حاضر اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با تاکید به این که امروز ولایت فقیه در تمام جهان شناخته شده است، اظهار داشت: ما نتیجه این نظام مقدس را در عشق و علاقه ملت های ستم دیده و مسلمین جهان به شخصیت والای امام راحل (ره) مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به این که قدرت های استکباری در پروژه تخریب نظام ولایت فقیه با شکست مفتضحانه ای روبرو شده اند و جایگاهی در برابر این نظام مقدس ندارند، ادامه داد: اعمال تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک شیوه ها ضد بشری و ضد انسان است و جهان باید دربرابر چنین اقدامات واکنش نشان دهد.

امام جمعه ملبورن استرالیا با بیان این که آن زمان دور نیست که پرچم عدل و نظام الهی زیر سایه ولایت فقیه در جای جای جهان برافراشته شود، زیرا ملت ها بیدار شده اند ابراز داشت: داشتن نظامی بر پایه های عدالت و انصاف خاستگاه اصلی جهان بشریت است./988/

ارسال نظرات