۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۹۸۶۵۴
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

ارائه خدمات به طلاب در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود

ارائه خدمات به طلاب در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی گفت: ارائه خدمات به طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در آئین افتتاحیه ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دین، معنویت و اعتقادات ملت ایران مرهون و مدیون تلاش علمای دینی و حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با وجود گذشت ۳۰ سال از آغاز فعالیت نتوانسته به نحو مطلوب و شایسته ای به طلاب خدمات رسانی کند، دلیل اصلی چنین امری کمبود بودجه و وجود مشکلات مالی متعدد در این مرکز بوده و بر همین اساس نیز موضوع کاهش وابستگی آن به اعتبارات دولتی پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی عنوان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور فعالیت‌هایی را در زمینه کاهش مشکلات مسکن، درمان و معیشت طلاب آغاز کرده که امید است نتیجه بخش باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ادامه داد: مسئولان این مرکز درصدد هدفمند کردن بیش از پیش خدمات ارائه شده به آنان هستند و برای تأمین نیازهای طلاب و تقویت حوزه‌های علمیه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: ارائه خدمات به طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود.

ارسال نظرات