۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۷۰۱

عبدالملکی برای پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس حاضر شد

عبدالملکی برای پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس حاضر شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه متأسفانه 2.5 میلیون بیکار مطلق در کشور داریم گفت: 14 میلیون نفر شغل شایسته ندارند اما متولی اصلی اشتغال در کشور این وزارتخانه نیست بلکه وزارت کار فقط مسؤول هماهنگی بین دستگاه‌ها در این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه 7دی) در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به سوال حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه با موضوع علت عدم رسیدگی به موضوع اشتغال جوانان و افراد تحصیل‌کرده اظهار داشت: مسأله نظارت مجلس موضوعی مهم، راهگشا و مؤثر است و به دولت کمک می‌کند.

وی افزود:‌ 14 میلیون نفر در کشورمان شغل شایسته ندارند ضمن اینکه 2.5 میلیون بیکار مطلق داریم لذا اگر من هم نماینده بودم از دولت درباره بیکاری و اشتغال سوال می‌کردم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:‌ مخاطب اصلی اشتغال در کشور این وزارتخانه نیست بلکه وزارتخانه‌های دیگری مانند صمت، جهادکشاورزی، ارتباطات فناوری اطلاعات ، محیط زیست و گردشگری هم مخاطب این موضوع هستند. وزارت کار مسؤول اشتغال در کشور نیست و فقط مسؤول هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

ارسال نظرات