۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۹۸۷۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

دشمنان در فتنه ۸۸ در محاسبات خود دچار اشتباه شدند

دشمنان در فتنه ۸۸ در محاسبات خود دچار اشتباه شدند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ در محاسبات خود دچار اشتباه شدند، زیرا اسلام و اهل بیت (ع) خط قرمز مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دیماه و دهه بصیریت برگزار شد، اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ افرادی که ادعای تقلب در انتخابات را مطرح می‌کردند و به همین سبب نظم و امنیت جامعه را برهم زدند و باعث سو استفاده دشمنان از فضای شکل گرفته شدند سرانجام با هدف قرار دادن اصل نظام و در نهایت فرهنگ عاشورا چهره اصلی آشوب‌ها را مشخص کردند.

وی افزود: وقتی یک خطا پشت سرهم تکرار می‌شود نشان دهنده یک جریان بوده و بعدها اسناد و مدارک به دست آمده از نقش آمریکا و اسرائیل در بروز و پشتیبانی از این آشوب‌ها پرده برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۹ دیماه ۸۸ هنگامی که آحاد مردم کشور در حال عزاداری برای حضرت سیدالشهدا بودند فتنه گران به هیات و دسته‌های عزاداری حمله کردند و باعث هتک حرمت و تعرض به امام حسین (ع) شدند.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند زیرا اسلام و اهل بیت (ع) خط قرمز مردم هستند و مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی برای همیشه نسخه فتنه ۸۸ را درهم پیچیدند.

وی با اشاره به نقش خواص جامعه در فضای غبارآلود فتنه سال ۸۸، بیان کرد: خواص جامعه در فضای غبارآلود فتنه نقش روشنگری و چراغ راه را دارند اما عده‌ای از خواص خود دچار تردید شده و به جای روشنگری سکوت اختیار کردند و یکی از ویژگی‌های برجسته مردم در عرصه‌های مختلف زود فهمیدن، به وقت فهمیدن و به هنگام عمل کردن است که مردم در برهه تاریخی ۹ دی خوش درخشیدند.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: در فتنه سال ۸۸ عده زیادی به نابودی نظام امیدوار بودند اما بصیرت و دشمن شناسی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خنثی سازی نقشه‌های مردم تأثیرگذار بود و سخن امام خمینی (ره) که فرمایند پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به انقلاب وارد نشود برای مردم عینیت یافت.

وی با اشاره به نزدیکی به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم سلیمانی بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و این سردار رشید اسلام در وصیت نامه خود ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب دانستند و همواره گوش به دهان رهبر معظم انقلاب داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار دشمنان امروز با استفاده از فضای رسانه‌ای ایجاد فتنه و یاس و نا امیدی است و علما موظف هستند با ایجاد بصیرت و پاسخ به شبهات مردم را نسبت به آسیب‌ها آگاه کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات