۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۷۱۶
حجت الاسلام شکریان عنوان کرد؛

حماسه نهم دی، تجلی روحیه انقلابی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی

حماسه نهم دی، تجلی روحیه انقلابی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حماسه نهم دی را تجلی روحیه انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و آرمان های اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نشست تخصصی طرح تعالی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: نقش مؤثر سردار سرافراز و شجاع ایران اسلامی شهید سلیمانی در حل بحران ها و فتنه های بسیار خطرناک ملت های مظلوم منطقه برهیچ کسی پوشیده نیست و علت این محبوبیت منطقه ای و حتی جهانی این شهید والامقام هم بخاطر این مجاهدت ها و جانفشانی ها بود.

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین و بارزترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در طول عمر با برکتشان، افزود: این شهید عزیز همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ کوششی دریغ نکرد و همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بود و برای عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از چهل سال مجاهدت کرد.

حجت الاسلام شکریان، شهید سلیمانی را سرباز واقعی ولایت معرفی کرد و گفت: این سردار رشید اسلام همه عمر با برکت خود را صرف خدمت به دین، انقلاب و امت اسلام صرف کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه را مرهون تلاش ها و مجاهدت های چندین ساله شهید سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مجاهدت های این شهید بزرگوار نبود، امروز شاهد سیطره جریان تکفیری در منطقه بودیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شهید سلیمانی مجاهدانه و خالصانه به دفاع از اسلام و ملت های مظلوم و مسلمان منطقه شتافت، تصریح کرد: امروز به برکت همان جانفشانی ها و مجاهدت های خالصانه، جبهه مقاومت در منطقه پیروز و مقتدر است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که تلاش های شهید سلیمانی در منطقه جواب داد و امروز شاهد خروج تدریجی آمریکایی ها از کشورهای اطراف هستیم، خاطرنشان کرد: خروج تروریست های آمریکایی از منطقه خاورمیانه خود بزرگترین پیروزی برای جبهه مقاومت است که به برکت سال های مجاهدت خالصانه شهید سلیمانی و سایر رزمندگان جبهه مقاومت حاصل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران دربخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: یوم الله نهم دی، یادآور بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نهم دی سال88، تجلی روحیه انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و آرمان های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت این حماسه عظیم وظیفه همگان است و باید این حرکت تاریخی ملت ایران همواره در اذهان باقی بماند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی با فتنه ها و توطئه های بسیاری تلاش کردند انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع بزرگی در برابر توطئه های دشمنان بوده است.

وی با بیان این که متأسفانه برخی خواص نیز با عملکرد نادرست خود از مسیر انقلاب، امام و رهبری خارج شدند و در صف دشمن قرار گرفتند، گفت: نهم دی ماه حماسه بصیرت امت و تجدید بیعت ملت بزرگ ایران با رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حضور در صحنه مردم را بزرگترین سد در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در طول این چهار دهه همواره ثابت کردند تنها در مسیر انقلاب و نظام اسلامی حرکت می کنند./950/پ210/

ارسال نظرات