۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۹۸۸۲۴
آیت الله توکل:

تبعیت و عمل به فرامین رهبری عامل پیروزی در برابر توطئه دشمنان است

تبعیت و عمل به فرامین رهبری عامل پیروزی در برابر توطئه دشمنان است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آماده جانفشانی در مسیر ولایت و رهبری هستیم، گفت: باید مرد میدان و همواره گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با عنوان «بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی» با بیان این که برخی ملائکه تنها برای اهل ایمان هستند و سه شرط اساسی برای حضورشان وجود دارد، گفت: یکی از آن شروط این است که حرف دل و آنچه به زبان آورده می شود یکی باشد و دورنگ نباشیم.

وی با بیان این که عمروعاص‌ها و معاویه‌ها به طرف افراد بی بصیرت می روند، افزود: دشمن بسیار هوشیار است و طبق برنامه‌های ما برنامه‌ریزی می‌کند به همین دلیل باید هوشیار باشیم تا فریب ظاهر آنها را نخوریم.

آیت الله توکل با تشبیه سران فتنه ۸۸ به کافران مسلمان نما، تصریح کرد: کسانی را که جزء سران فتنه ۸۸ بودند، کافران مسلمان نما تلقی می‌کنم، یعنی کسانی که ظاهراً اهل دین، قرآن و نماز بودند اما خواستند با خون چند صد هزار شهید، عزت اسلام، رهبری و دین بازی کنند اما به فضل خدا شکست خوردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعتراف آمریکا، انگلیس و برخی کشورها در تخصیص بودجه برای حوادث سال 88، گفت: گلایه از کسانی است که انقلابی و در خط رهبری بودند که چرا فریب خوردند و به این نامسلمان ها رأی دادند.

وی در تفسیر شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» فتنه‌گران ۸۸، تصریح کرد: در روز نهم دی ملت ایران با آن حضور حماسی خود نسبت به این شعار ابراز انزجار کردند.

آیت الله توکل با بیان این که شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» به معنای حذف شعار مرگ بر اسرائیل و مقابله با راه و مرام امام راحل است، خاطرنشان کرد: در نهم دی مردم در برابر فتنه دشمنان داخلی و خارجی قیام کردند و به میدان آمدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود افزود: اگر در جنگ صفین قرآن به نیزه نمی‌رفت، سه مصیبت یعنی شهادت امام‌علی(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام‌حسین(ع) اتفاق نمی‌افتاد چراکه معاویه و یزیدی نبودند اما یک اشتباه، سه مصیبت را رقم زد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند، تصریح کرد: به طور حتم تبعیت از مقام معظم رهبری و عمل به فرامین ایشان موجب پیروزی در برابر توطئه دشمنان خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به احترام سران برخی کشورها نظیر روسیه نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این در حالی است که عده‌ای در داخل بدون هیچ جایگاهی نیست به رهبری اعتراض می‌کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آماده جانفشانی در مسیر ولایت و رهبری هستیم، تصریح کرد: باید مرد میدان باشیم و همواره گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم./950/

ارسال نظرات