۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۸۴۴

دستهای مخملی دشمنان مردم را فریب نداد

دستهای مخملی دشمنان مردم را فریب نداد
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، گفت: ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی در میدان امام حسین تهران، گفت: مصادف شدن یوم الله نهم دی با ایام فاطمیه خاطره شیرینی را برای ما زنده می کند و آن شاگردی و مکتب سازی مهم در مکتب حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، گفت: ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم 12 سال قبل به فتنه‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ده سال طول کشیده بود و حتی نام آن 4 سال قبل توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود، تصریح کرد: مردم این فتنه سنگین را که اسناد آن بیش از نه جلد است در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: گرامیداشت نهم دی گرامیداشت یک خاطره در یک سال نیست بلکه تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

وی با بیان اینکه نهم دی تجلی ولایت‌مداری بود و آن جمله امام راحل را نشان داد که «اگر جلوی دین ما بایستید، با تمام توان جلوی تمام دنیای شما می‌ایستیم»، تاکید کرد: دشمنان به خیال خام خود با فتنه‌ای که 200 روز طول کشید و برای مردم دردسر درست کردند و خواستند تیر خلاص به باورهای ما بزنند ولی نمی‌دانستند امام حسین(ع) برای ما خط قرمز است؛ کسانی که بازیچه دست استکبار شدند، به پرچم اهل‌بیت(ع) جسارت کردند و مردم به آنها جواب دادند. استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نه دی هستند و پیروزند و دشمنان هر چه کردند ولی نتوانستند نه اینکه نخواستند، ملت ما را از چه می‌ترسانند؟ 

حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی دیگر به ایران محدود نیست و سنگرهای کلیدی جهان فتح شده و دشمن در سرازیری سقوط است و رژیم اشغالگر قدس امروز به دور خودش دیوار بلند می‌کشد و فکر می‌کند که چه کند تا زنده بماند. دشمنی که یک روز با سنگ‌های فلسطینی ها مواجه بود، امروز در مقابل موشک‌ها ناتوان شده است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: استکبار و آمریکا بداند که آن زمان که فکر می‌کردند که می‌توانند چراغ انقلاب را خاموش کنند تمام شده و امروز مردم و دولت و مسئولان ما همه تحت هدایت رهبری آماده‌اند تا کشور را بسازند و آباد کنند. 

وی خاطر نشان کرد: ما تا در این کشور «حاج قاسم‌ها» داریم و تا مکتب حاج قاسم زنده است و تا 9 دی زنده است، پیروزیم. زیباترین پیام 9 دی، خشم و تبری و مقاومت در برابر دشمنان و هم‌چنین تبعیت از رهبری معظم انقلاب بود. 

حاجی‌صادقی گفت: اجازه نمی‌دهیم که رهبری معظم انقلاب ندای «أین عمار» سر بدهند و ما پشت سر رهبری معظم انقلاب هستیم. هدف دشمن شکستن اراده ماست و می‌خواهد با فشارها و تهدیدات ما را از اینکه میتوانیم آینده این کشور را بهتر از گذشته بسازیم نا امید کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات