۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۸۹۳۰
خطیب جمعه ورامین:

دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند

دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند
تهران ـ حجت الاسلام محمودی گفت: مردم امروز امیدوارند بنابراین باید به طور جدی به مشکلات مردم حاشیه نشین رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین خاطر نشان کرد: ممکن است ، انتقاد و گلایه از افراد و جریانات داشته باشیم ، اما مراقب باشیم از قطار انقلاب پیاده شویم.

وی با بیان این که ۱۰ دی ماه سالروز شهادت سه تن از جوانان ورامین است عنوان کرد: دشت ورامین افتخار دارد که چنین جوانانی را در دامان خود پرورش داده است ، ۱۰ دی ماه روزی تاریخی و ماندگار است، در آن روز در ورامین غوغایی بود ، بسیاری از انقلابیون را شکنجه کردند ، تا ندای حق طلبی مردم خاموش شود ، اما به لطف خداوند خون این شهدا ثمر داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام محمودی افزود: مردم ورامین در ۹ و ۱۰ دی ۸۸ نیز برای پایان فتنه آمریکایی صهیونیستی به میدان آمدند ، روح ولایتمداری ضامن بقای انقلاب است.

این استاد حوزوی به برخی از گلایه های خانواده های شهدا به قبور و گلزار شهدای حسین رضا اشاره و اضافه کرد: از فرماندار محترم درخواست فعال کردن شورای ایثار و شهادت و برنامه ریزی برای دغدغه های مربوط به این حوزه را دارم.

وی افزود: مشکل حاشیه های ورامین جدی و نیازمند عزم جهادی است ، معتقدیم باید مدیران کارآمد، توانمند و مومن با روحیه جهادی متصدی امور باشند ، مردم امروز امیدوارند ، باید به طور جدی به مشکلات مردم حاشیه نشین رسیدگی شود.

وی رها شدن متکدیان در معابر را زیبنده ندانست و گفت: رها بودن برخی افراد بی خانمان در فضاهای عمومی اصلا شایسته نیست، این شهر نیاز به گرمخانه دارد، البته این مشکلات محصول بی تدبیری های گذشته است و مدیران قبلی باید پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که مسئولان نباید از کنار معضلات اقتصادی به سادگی بگذرند ، گفت: دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: امروز عوامل اصلی تشدید تحریم ها را می توان بانیان فتنه ۸۸ دانست ، افرادی که برخی از چهره هایشان در کمال وقاحت مطالبه گر شدند و هشت سال بر بالاترین مسند اجرایی کشور نشستند و گرای تحریم را به دشمنان دادند.

حجت الاسلام محمودی افزود: اما این موارد سبب نمی شود، که به سادگی از مشکلات فرهنگی و کشف علنی حجاب بگذریم، امروز بی حجابی حاصل الگودهی شبکه های منحط ماهواره ای است و در شهر شهیدان ۱۵ خرداد قابل توجیه نیست ، باید با این هنجارشکنان برخورد قانونی شود، اینجا چوب اجرای قانون را می طلبد، ما بیشتر از قانون نمی خواهیم، اما باید قانون در برخورد با بدحجابی به طور کامل اجرا شود.

ارسال نظرات