۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۱۵۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

راه شهید سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت

راه شهید سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید بر این که ملت ایران خادم و خائن را از هم تمییز می دهند، گفت: راه شهید سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم سوگواری ایام فاطمیه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری برگزار شد، با بیان این که یکی از کارکردهای مساجد فرهنگی، اجتماعی، سلامت و اقتصادی است، گفت: مسجدی پویا است که همه کارکردهای مسجد را مورد توجه داشته باشد.

وی بر ضرورت توجه به کارکردهای مختلف مسجد در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: مساجد در طول تاریخ علاوه بر عبادت و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، ظرفیت های ارزشمندی دیگری نیز داشته است که باید از آن به خوبی بهره گیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به خدمات ارزشمند مساجد در سال های کرونایی اخیر ادامه داد: مسجدی ها در پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا، امدادرسانی و غربالگری بیماران کرونایی، تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی برای آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان بسیار خوب عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که طرح شهید سلیمانی به مدد مساجد و پایگاه های مقاومت بسیار قابل تحسین بوده است، خاطرنشان کرد: قرارگاه کمک های مومنانه در مساجد محلات ایجاد شده که مسجدی ها با کمک خیرین و مردم نوع دوست محلات دستگیر نیازمندان هستند.

وی با بیان این که در پی شیوع کرونا مردم ایران اسلامی ارزش های انسانی را به درستی به تصویر کشیدند، تصریح کرد: ملت ایران فرهنگ اخوت دینی را به درستی به منصه ظهور رساند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کارکردهای ارزشمند مساجد در دوران کرونا بسیار ارزشمند بوده است، افزود: در طول این سال های اخیر از این ظرفیت مهم دینی در جهت دستگیری از مردم و رفع مشکلات محلات نیز به خوبی استفاده شده که باید تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان انقلاب اسلامی خطرناک تر است.

وی با بیان این که امنیت و آرامش امروز منطقه را مرهون و مدیون مجاهدت ها و تلاش های شهید سلیمانی هستیم، افزود: ملت ایران و دیگر آزادی خواهان منطقه چهره دشمن را شناختند و واقعیت های جبهه مقاومت را درک کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت ایران خادم و خائن را از هم تمییز می دهند و به خوبی می شناسند، تصریح کرد: همه مراسم های یادبود سردار سلیمانی به صورت خودجوش و مردمی درحال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به تلاش عوامل داخلی دشمنان انقلاب برای خدشه دار کردن چهره سردار سلیمانی و جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام، انقلاب و ملت های مظلوم منطقه بدانند که راه شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند، افزود: مردم با بصیرت کشورمان در مسیر شهدا قرار دارند و اجازه نمی دهند فتنه خاموش دشمنان انقلاب به نتیجه برسد./950/پ210/

ارسال نظرات