۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۹۲۳۳

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت دهه بصیرت

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت دهه بصیرت
حماسه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ ملت غیور و سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی، چون برگی زرین بر سلسه‌ی اوراق دفتر خاطرات ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی می‌درخشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت دهه بصیرت در بیانیه ای حماسه نهم دی ماه را بزرگ زرینی در دفتر خاطرات جاوید انقلاب دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«الا ولا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ»

«مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد»

حماسه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ ملت غیور و سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی، چون برگی زرین بر سلسه‌ی اوراق دفتر خاطرات ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی می‌درخشد و همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم و در گستره گیتی نور افشانی می‌کند.

آری در ۹ دی ۸۸ که انقلابی رنگین و مخملین و با حیله و سیاست و تمام قوای استکبار و با پیشرفته‌ترین تجهیزات علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، تهاجمی سخت علیه آرمان‌های مقدس ملت رشیدمان و در واقع همه بر علیه "جمهوریت" و هم علیه "اسلامیت" بود.

مردم همیشه در صحنه با هوشمندی تمام و با عمق بینش و بصیرت توانستند گسترده‌ترین تهاجم فرهنگی و امنیتی دشمنان را که با هم پیمانی عوامل مزدور داخلی شکل گرفته بود را دفع و در زباله دان تاریخ دفن نمایند و میثاق شجاعانه خود را با میراث و مکتب امام راحل (رضوان الله علیه) در رکاب خلف صالح آن راحل عظیم الشأن مستحکم و عشق و ارادت خود را با اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم)، چون گوهری ناب در گنجینه تاریخ و در پیشگاه پروردگار عالم و در منظر و مرآی جهانیان صیانت و حفاظت نمایند.

اکنون بر همه مریدان و مؤمنان به انقلاب و امام و اسلام عزیز و بر همه کسانی که سر افرازی و سربلندی ایران اسلامی و پیشرفت و آبادانی و سعادت همه جانبه این ملت و مملکت را خواهان است، فرض است که همواره یاد و نام این حماسه به یاد ماندنی و بی بدیل را گرامی داشته و جوانب و زوایا و علل و عوامل پیدایش و نیز نقش آفرینی مردم بصیر و همچنین مدیریت الهی و داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در مهار آن فتنه عمیق را باز شماری و برای نسل جوان تبیین کنند، زیرا که"نهم دی در تاریخ ماند" و یکی از ایام الله انقلاب اسلامی نام گرفت که باید آن را گرامی داشت (وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ).

حوادث روز نهم دی ماه ۸۸ نمونه‌ای کامل از عمق خباثت و دیاثت دشمنان مکتب اسلام و انقلاب اسلامی و عمق بینش و بصیرت و غیرت ملت سلحشور ایران اسلامی را به نمایش گذاشت، یقیناً این آخرین حربه دشمن نخواهد بود بر این اساس هوشیاری بیش از پیش مسئولان نظام در همه سطوح و آحاد ملت را می‌طلبد، همانگونه که حکیم بصیر حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) فرمودند: "خرمشهر‌ها در پیش است "؛ انشاالله جامعه نخبگانی و به ویژه عالمان دوراندیش، چون گذشته پر افتخار خویش عمار گونه پیشتاز و پیشوای لبیک به ندای حسین زمان خواهند بود.

در پایان و در آستانه دومین سالگرد، یاد همیشه جاوید سردار دل‌ها و بزرگ مجاهد مدافع حرم آل الله و سید الشهدای مقاومت اسلامی که امام المسلمین او را نه به عنوان یک فرد شاخص بلکه به عنوان یک مکتب شاخص معرفی فرمودند یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) را گرامی داشته و به روح عرشی و بلندش درود نثار می‌کنیم، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ارسال نظرات