۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۹۹۲۸۸
آیت الله حسینی خراسانی:

رسالت مدیران خدمتگزاری به مردم است

رسالت مدیران خدمتگزاری به مردم است
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسالت مدیران خدمتگزاری به مردم است، گفت: تغییرات مدیریتی نباید مانع از کار کردن مضاعف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان، امروز در شورای اداری خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت و حساسیت مسؤولیت در نظام اسلامی، به شاخص‌های ماندگاری مدیران در سمت‌های مدیریتی، اظهار کرد: هر شخصی در هر منصب یا پست و مقامی که بتواند نیازی از نیازهای جامعه را پاسخ دهد ماندگار خواهد بود؛ لذا ملاک مانایی، نافع بودن است.

وی اضافه کرد: مردم عضو خانواده خدا هستند، بنابراین بهترین مدیران کسانی هستند که به این مردم خدمت کنند؛ ازاین‌رو مدیران باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

آیت الله حسینی خراسانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های فراوان خراسان شمالی، افزود: این استان افتخارات بزرگ، ثروت و سرمایه‌های عظیم و ستودنی دارد که تنها یک قلم از افتخارات آن وجود سه هزار شهید و ده هزار جانباز است.

وی خاطرنشان کرد: مردم خراسان شمالی در مقابل فتنه‌های دشمنان کریمانه عمل کرده‌اند؛ به‌طوری‌که این موضوع در سطح کشور زبانزد شده است.

آیت الله حسینی خراسانی با تأکید بر اینکه درخواست ما از مدیران استانی خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: تغییرات مدیریتی نباید مانع از کار کردن مضاعف شود.

حجت‌الاسلام رضا براتی زاده، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این نشست، با بیان اینکه برقراری عدالت و مبارزه با فساد دو اولویت مهم دولت سیزدهم است، اظهار کرد: در این راستا مبارزه با رانت و فساد نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران سرمایه‌های این نظام هستند؛ لذا باید مراقب خود و مجموعه کاری خود باشند؛ اما اگر خدای‌ناکرده دچار تخلف شوند، شدیدترین مجازات در انتظار مدیران متخلف خواهد بود.

عابدین عابدی مقدم، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف نظام حاکی از بسیجی بودن مردم است که با روحیه بسیجی خود در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دو انتخابات اخیر استان مردم بیشترین حضور و مشارکت را داشتند و مشارکت ۶۴ درصدی مردم خراسان شمالی یک افتخار است، افزود: با عنایت به روحیه بسیجی استاندار خراسان شمالی، انتخابات آتی را قوی‌تر ورود پیدا خواهیم کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات