۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۹۹۳۰۶
امام جمعه اسلام آباد غرب:

عده ای در حال تحریف مکتب حاج قاسم هستند

عده ای در حال تحریف مکتب حاج قاسم هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: تروریست ها و آمریکایی ها با پاک کردن عکس و تصاویر شهید سلیمانی در فضای مجازی آشکارا دشمنی خود را علیه آزادی و اسلام نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در دیدار جمعی از طلاب و حوزویان شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: منافقان و فتنه گران همواره از صدر اسلام از زمان انقلاب پیامبر اسلام(ص) تا زمان انقلاب امام خمینی(ره) در ستیز با جبهه حق بوده و ان شاءالله این جریان ناسالم و پلید بدست مبارک امام زمان(عج) نابود خواهد شد.

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: غم فقدان سردار دلها برای بسیاری از ما از مرگ عزیزان مان سنگین تر است چون جنس این غم از جنس غم ابی عبدالله (ع) است و غیر از این توصیفی دیگری نمی توانیم برای آن داشته باشیم.

این استاد حوزوی  تاکید کرد: عوض شدن جای شهید و جلاد یکی از تهدیدهایی است که در ارتباط با فتنه ۸۸در حال انجام آن هستند درصورتیکه درخصوص رویدادهای سال ۸۸ باید هر روز درباره آن سخن گفت تا مشخص شود چه کسانی مسبب این فتنه بودند و چه کسانی باید پاسخگو باشند، همچنین در ارتباط با شهادت حاج قاسم سلیمانی عده ای در حال تحریف هستند و این ما هستیم باید روایت درست را بیان کنیم.

امام جمعه اسلام آباد غرب عنوان داشت: در فایل صوتی دوسه ساعته در ظاهر لو رفته مشاهده شد بعضی ها موضوع میدان و دیپلماسی را به عنوان دوگانه و دو قطبی سازی مطرح کردند، آنها مرد میدان را جدای از دیپلماسی تصور کردند اما اینگونه نبود، شهید حاج قاسم سلیمانی هم مرد میدان بود و هم مرد دیپلماسی بود، گرچه نشان هایی به عنوان سردار دیپلماسی به برخی ها اهداء شد اما واقعیت چیز دیگری است.

حجت الاسلام زمانی موسوی ادامه داد: مهمترین ظرفیت عالمانه و بارز در تمام خصوصیات شهید سلیمانی اطاعت محض از رهبر حکیم و شجاع انقلاب و اعتقاد عملی به ولایت فقیه بود

امام جمعه اسلام آباد غرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اطاعت حقیقی از ولی زمان خود از هیچ فداکاری فروگذاری نکرد./1400/پ210/

ارسال نظرات