۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۹۴۶۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری نشست های تخصصی با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب

برگزاری نشست های تخصصی با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب
لرستان - عزیزی، گفت: نشست های تخصیی با موضوعات مختلف و با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب در مدارس علمیه خواهران خرم آباد برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری نشست های تخصصی ولایتمداری و دفاع از ولایت ویژه خواهران طلبه لرستانی خبر داد و با اشاره به رسالت تبلیغی طلاب افزود: هدف از برگزاری این نشست ها بصیرت و آگاهی بخشی بین طلاب و تقویت برنامه های تبلیغی است.

وی عنوان کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره ها آموزشی با شاخصه های ولایتمداری و دفاع از ولایت آشنا شده و اولویت های تبلیغی را فرا گرفته اند.

عزیزی برگزاری مسابقات کتابخوانی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به همت حوزه علمیه خواهران ویژه دانش آموزان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات کتابخوانی به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر ویژه دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان و با محوریت فاطمه در آئینه وحی» برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی و تقویت روحیه مطالعه بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

وی یادآور شد: مسابقه کتابخوانی «فاطمه در آئینه وحی» با هدف اشاعه و تعمیق سبک زندگی فاطمی ویژه دانش آموزان برگزار شد.

عزیزی در ادامه یادآور شد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) نشست‌های علمی پژوهشی با عنوان مشکوة ویژه خواهران طلبه و مبلغ مدرسه علمیه شهرستان سلسله برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این نشست‌های علمی پژوهشی سبک زندگانی حضرت فاطمه(س)، خدمات حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی(ره) به جهان اسلام و انقلاب مورد بحث قرار گرفت./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات