۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۹۹۴۶۴
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد؛

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در کانون مساجد لرستان

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در کانون مساجد لرستان
لرستان - ابدالی پور، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج و نهادینه سازی این فرهنگ غنی در کانون های مساجد لرستان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد ابدالی پور، ظهر امروز در دیدار با کارشناسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در دفتر مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: 430 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعال است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های بزرگ دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در کانون مساجد خبر داد و عنوان داشت: این شورا با هدف نهادینه سازی و تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود.

ابدالی پور به ظرفیت کانون مساجد در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تربیت نسلی انقلابی و مقابله با هجمه های فرهنگی از اهداف کانون مساجد در جذب جوانان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ها برای تربیت نوجوانان و جوانان متعهد، آشنایی آنان با معارف دینی از طریق حضور در مساجد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: در راستای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد، از این ظرفیت برای احیا فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر استفاده می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات