۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۹۶۲۸
عضو عصائب اهل الحق عراق:

آمریکایی ها جز با قدرت سلاح از عراق خارج نمی شوند

آمریکایی ها جز با قدرت سلاح از عراق خارج نمی شوند
«سعد السعدی» با بیان اینکه نیروهای آمریکایی با مذاکره و گفتگو از عراق خارج نمی شوند، تأکید کرد تنها راه اخراج نظامیان آمریکایی از عراق، قدرت سلاح است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: اظهارات «مایلز کاگینز» سخنگوی نظامیان آمریکایی در سوریه مبنی بر توافق مقامات آمریکایی برای ادامه حضور در عراق و شمال شرق سوریه، موضع مقاومت را مبنی بر واقعی نبودن اعلام خروج آمریکا از عراق تأیید کرد.

سعد السعدی که با پایگاه خبری المعلومه سخن می‌گفت، تصریح کرد: مقاومت عراق معتقد است هیچ راهی برای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق جز قدرت سلاح وجود ندارد. نیروهای آمریکایی با گفتگو و مذاکره از عراق خارج نمی‌شوند و هر دو جناح سیاسی و نظامی مقاومت روی این نکته توافق دارند که هیچ شیوه تعاملی با آمریکا جز قدرت نظامی وجود ندارد. گروه‌های مقاومت عزم خود را برای مقابله با اشغالگران آمریکایی جزم کرده و این مقاومت عملاً آغاز شده است.

قابل ذکر است سخنگوی نیروهای آمریکایی در سوریه چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد سیگنال‌هایی که از سوی مقامات واشنگتن دریافت می‌شود، نشان دهنده این است که نیروهای آمریکایی از ادامه حضور خود در عراق و سوریه اطمینان دارند و هیچ نشانه‌ای از عقب نشینی و خروج ناگهانی و سریع از عراق و سوریه مانند آنچه در افغانستان اتفاق افتاد، دیده نمی‌شود./۹۸۸/

ارسال نظرات