۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۹۹۸۵۷

بازدید مدیرکل مرکز خدمات استان قم از خبرگزاری رسا

بازدید مدیرکل مرکز خدمات استان قم از خبرگزاری رسا
مدیرکل مرکز خدمات استان قم با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید ستوده مدیرکل مرکز خدمات استان قم به همراه حجت الاسلام بخشایشی مدیر بخش سلامت مرکز خدمات با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

حجت الاسلام ستوده در جریان بازدید از خبرگزاری رسا، در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت و در پایان با حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا دیدار و گفت و گو کرد.

وی فعالیت در مرکز خدمات و خدمت به طلاب را عبادت دانست و گفت: مرکز خدمات بیش از 60 نوع خدمات تا به امروز به طلاب عزیز در سرتاسر کشور ارائه می دهد و این را به عنوان یک برگ زرین و افتخار در کارنامه خدمت رسانی خود می داند.

مدیرکل مرکز خدمات استان قم با اشاره به دیدار طلاب اظهار داشت: از شما رسانه ها می خواهیم که از زندگی طلاب و معمرین فیلم بسازید تا مردم با خدمات و نوع زندگی روحانیت آشنا شوند.

وی با اشاره به طرح امداد تصریح کرد: با جمعی از پزشکان و نیروهای درمانی مذاکراتی انجام می دهیم تا کادر درمانی جهادی را در راستای خدمت رسانی ساماندهی کنیم، کادری که هزینه ای برای مرکز خدمات ندارد و از طرفی به معمرین حوزه نیز خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرکل مرکز خدمات استان قم افزود: عده ای عاشق و تشنه خدمت به حوزه و روحانیت می باشند، تنها کافی است کسی این افراد بزرگوار و خدوم را با مراکز حوزوی پیوند و ارتباطی را برقرار کند، به فضل الهی بنده پیگیر این موضوع هستم.

حجت الاسلام ستوده سرکشی به معمرین حوزه را ضروی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیون عزیز بدانند به هیچ وجه تنها نیستند و ما به عنوان خادمین آن ها به فکر معمرین حوزه علمیه هستیم و تا جایی که بتوانیم به فکر خدمت به حوزویان خصوصاً معمرین حوزه خواهیم بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
این کار احیای نام اهل بیت است..
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
خدا قوت به اعزه مرکز خدمات
0
0