۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۹۹۹۳۳
امام جمعه گیلانغرب:

مدیران انقلابی باید سکان بخش های مختلف مدیریتی را برعهده بگیرند

مدیران انقلابی باید سکان بخش های مختلف مدیریتی را برعهده بگیرند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امروز عدم فعالیت مدیران انقلابی در مسندهای مختلف به خوبی محسوس است و نیروهای انقلابی باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امروز در جلسه ای که با موضوع «انتصابات در دوران استانداری بهمن امیری مقدم در کرمانشاه؛ چالش ها، فرصت ها، خطوط قرمز و ارائه راهکار» با حضور جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی، رسانه ای و فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما ملتی هستیم با آرمان‌های بلند و قله های رفیع سعادت که برای رسیدن به نوک آن باید حرکت کنیم.

امام جمعه گیلانغرب افزود: بدون شک برای طی این مسیر نیاز به انسانهای صبور، اهل عمل، دلسوز، شجاع و انسانهایی که درد دیگران را درد خود بداند، داریم.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: با توجه به وضعیت استان یکی از رسالت‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مجموعه های فرهنگی، تربیت مدیران تراز انقلاب و مدیرانی اهل علم و با درایت و به دور از انگیزه های شخصی است تا بتوانند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امروز عدم فعالیت مدیران انقلابی در مسندهای مختلف به خوبی محسوس است و نیروهای انقلابی باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند تا مدیران انقلابی بتوانند سکان استان را در دست بگیرند.

وی یکی از مشکلات استان کرمانشاه را عدم شناسایی افراد دغدغه مند دانست و ادامه داد: نیروهای انقلابی باید یکی از رسالت‌های خود را در این زمینه بدانند و نیرویی را انتخاب کنند که برای مرتفع کردن موانع و مشکلات استان برنامه داشته باشد.

امام جمعه گیلانغرب افزود: استاندار کرمانشاه باید بر پایه موازین انقلاب و در راستای حل مشکلات استان، مسئولین را انتخاب کند نه بر اساس فشارهای سیاسی و نظر طیف های مختلف.

وی گفت: چالش ما در استان افراد خسته و بدون برنامه است که استان را قبضه کرده اند و سالها در راس مدیریت ها و مسئولیت ها هستند، چالش دیگر جریانات سیاسی است که امروز گروه‌های مختلفی از درون این جریان شکل گرفته و در بحث انتخاب مدیر سهم خواه شده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: متاسفانه برنامه های پیشرفت استان سالها در حد حرف باقی مانده و تصور اینکه روزی آنها کارآمد شوند دور از ذهن شده است.

وی خاطر تاکید کرد: در استان کرمانشاه صاحب نظران و افراد کارآمد که توانایی رفع مشکلات را دارند امروز تنها نظاره گر هستند و وارد میدان نمی شوند‌.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: عدم استفاده از انرژی متراکم نسل جوان دانشگاهی و حوزوی، کنار گذاشتن اهل فکر و عدم مطالبه گری نخبگان از دیگر چالش هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

وی بیان داشت: جاه طلبی، قدرت طلبی، دل نکندن از مسئولیت ها از چالش هایی است که بر استان ما سایه افکنده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم استاندار با عنایت خداوند مدیرانی انتخاب کند که توان و تفکر انقلابی داشته باشند و بتوانند استان را از این حالت نجات دهند./1400/پ210/

ارسال نظرات