۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۷۰۰۰۱۸
همزمان با دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام شیخ شعاعی

مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام شیخ شعاعی
دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی، با روایتگری حجت الاسلام شیرازی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی، امشب با روایتگری حجت الاسلام شیرازی و یاران حاج قاسم با نوای حاج مهدی سلحشور در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

این مراسم با همکاری بنیاد شهید و ایثارگران استان قم، شهرداری، سپاه پاسداران و صدا و سیمای مرکز قم و با حضور خانواده شهید سردار سپهبد سلیمانی، خانواده شهدای مدافع حرم و مردم متدین قم برگزار شد.

حجت الاسلام شیرازی به شخصیت شهید شعاعی گفت: این شهید در دوران طاغوت طلبه شد و همان موقع در مدرسه کرمانی ها همدرسه ای بودیم، این شهید در میان همۀ طلبه های مدرسه ممتاز و اهل شب زنده داری بود، غیبت از زبان او شنیده نمی شد.

وی ضمن اشاره به حضور رزمی تبلیغی شهید شعاعی در دفاع مقدس اظهار کرد: شهید در گردان خط شکن و غواص در کربلای 4 بود که در جزیره ام الرصاص به شهادت رسید، شهید شعاعی از روحانیون اثرگذار در بین رزمندگان بود.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع حاج قاسم را پدر فرزندان شهدا دانست و تصریح کرد: ارتباط حاج قاسم با خانواده شهدا طرفینی بود و هرگاه حاج قاسم به دیدن خانواده شهدا می رفت، فرزندان شهدا حس می کردند پدرشان به منزل آمده است.

سردار حسنی نیز با اشاره به خاکسپاری شهید شیخ شعاعی در کرمان خاطرنشان کرد: در سال 1394 پیگر پاک شهید به شهر ما آمد و غوغایی به پا کرد؛ معنویت این شهید به قدری بود که همه مردم معنویت شهید را احساس می کردند به گونه ای که همه سعی داشتند پیکر شهید در شهر آن ها دفن شود.

ارسال نظرات