۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۷۰۰۲۳۳
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر همایش ملی آیت الله کوهستانی

ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر همایش ملی آیت الله کوهستانی
مازندران - امام جمعه ساری، آیت الله کوهستانی(ره) را افتخار دنیای اسلام دانست و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود برای پاسداشت مقام این عالم ربانی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست اعضای شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی با اشاره به جایگاه رفیع این عالم پارسا بر ضرورت رگزاری هر چه باشکوه تر این همایش ملی تأکید کرد.

وی با بیان این که همه باید برای تکریم از مقام این عالم ربانی به میدان بیایند، افزود: باید همایشی در شأن و منزلت آیت الله کوهستانی(ره) در مازندران برگزار شود.

امام جمعه ساری، برگزاری این همایش علمی را فرصت مناسبی برای شناساندن بیشتر آیت الله کوهستانی(ره) به نسل جوان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیازمند الگو سازی برای جوانان هستیم و این عالم پارسا می تواند الگوی ارزشمندی برای آحاد جامعه به ویژه جوانان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، آیت الله کوهستانی(ره) را افتخار دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود برای پاسداشت مقام این عالم ربانی بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت اهتمام بیشتر نهادهای فرهنگی و اجرایی استان در جهت برگزاری مناسب همایش ملی آیت الله کوهستانی تأکید کرد و افزود: صدا و سیما و رسانه ها نیز باید در جهت معرفی بیشتر این شخصیت بزرگ به جامعه تلاش کنند.

امام جمعه ساری به زهد و تقوای آیت الله کوهستانی(ره) اشاره کرد و با بیان این که این عالم بزرگ عمر با برکت خود را وقف اسلام و حوزه های علمیه کرد، تصریح کرد: خدمات و برکات وجودی این عالم پارسا پس از نیم قرن از ارتحال ایشان هنوز در جامعه مشهود و ملموس است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری پیش نشست، همایش ملی آیت الله کوهستانی(ره) در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا این نشست از کیفیت لازم برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دست اندرکاران این رویداد مهم برای برگزاری همایش اصلی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده برنامه ریزی کنند، افزود: در همین راستا دیدارهایی نیز با مراجع عظام تقلید هماهنگ خواهد شد تا از رهنمودها و ارشادات این بزرگان در جهت تقویت غنای علمی و اجرایی همایش بهره مند شویم./950/پ210/

ارسال نظرات