۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۰۰۲۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی با هدف تکریم مقام بانوان

برپایی نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی با هدف تکریم مقام بانوان
لرستان - حجت الاسلام قدرتی گفت: نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی با هدف تکریم مقام و جایگاه بانوان و شخصیت اجتماعی آنها برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در این نمایشگاه در تلاش هستیم که بتوانیم مقام و جایگاه زن و شخصیت اجتماعی زن را جلوه بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی ویژه هفته بانوی ایرانی اسلامی در لرستان تدارک دیده شده است، افزود: هفته بانوی ایرانی اسلامی یک کار ابداعی بود و بنا داریم برنامه‌های این هفته را برای سال‌های بعد پرشور تر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه واژه‌ای در ادبیات انقلابی و جهادی وجود دارد به نام «فدا شدن» که در روایات به نام «ایثار» از آن یاد می‌کنند، گفت:  در کنار آن واژه دیگری به نام «فدا کردن» وجود دارد که از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار است.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: کسی که علمدار و مصداق بارز این فدایی دادن است شخصیت بزرگواری به نام مادر شهید است.

وی اظهارداشت: مادر شهدا نیز از مادر شهید بزرگواری الگو می‌گیرند به نام حضرت ام البنین که یک ماه و چند ستاره را فدای مکتب اسلام و امام حسین(ع) الگو می گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: نمایشگاه «بانوی ایرانی اسلامی» توسط بانوان انقلابی و جهادی به تبعیت از الگو قرار دادن این شخصیت‌های بزرگوار برپا شده است.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: در کنار نمایشگاه برنامه‌های متعددی در سراسر استان در این هفته و هفته آینده برگزاری می‌شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات