۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۰۰۳۵۰

نشست تخصصی «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» برگزار می شود

نشست تخصصی «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» برگزار می شود
نشست تخصصی با عنوان «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» در شهر مقدس قم برگزار شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها سبب ایجاد جنبش رسانه‌‌ای در کشورهای اسلامی، بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز شد. بدین منظور قرار است نشست تخصصی با عنوان «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» در شهر مقدس قم برگزار شود.

دبیر اجرایی نشست تخصصی «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این نشست پرداخت.

سیروس بداغی یکی از برنامه‌های این نشست را اکران مستند «سردار دل‌ها» عنوان کرد و یادآور شد: خانم کریستین گیوم سازنده‌ی این أثر است. ایشان در این نشست اهدافشان برای تولید این مستند را تشریح خواهد کرد.

وی بیان داشت: در این نشست تخصصی آقای «جان جیمز یوبل»، فعال سیاسی، نویسنده و پژوهشگر ضد صهیونیستی از آمریکا، «خانم لیلا مزبودی» با ملیت فرانسوی و لبنانی که نویسنده کتاب حاج قاسم به زبان فرانسوی بوده و خبرنگار و سردبیرکنونی وب سایت رسانه فرانسوی تلویزیون المنار نیز هستند، «خانم کریستین گیوم» سازنده‌ی مستند شهید قاسم سلیمانی به زبان فرانسوی، آقای «محمد هربی» پژوهشگر حوزه صهیونیسم و همچنین آقای «غلامرضا منتظمی» دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و مدیرعامل کنفرانس بین‌المللی افق نو سخنرانی خواهند کرد.

دبیر اجرایی نشست «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا»، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امیرخانی، مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان کرد و گفت: این نشست به همت موسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت با همکاری بخش بین‌الملل حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری نشست تخصصی «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای اروپا و آمریکا» را پنج‌شنبه 30 دی ماه 1400 دانست و خاطرنشان کرد: این نشست در سالن جلسات مرحوم آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم واقع در جمکران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات