۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۶۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

گسترش آموزه های دینی هجمه های فرهنگی دشمن را بی اثر می کند

گسترش آموزه های دینی هجمه های فرهنگی دشمن را بی اثر می کند
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت نهادینه ساختن سبک زندگی فاطمی و ترویج ارزش ها تأکید کرد و گفت: گسترش آموزه های دینی سبب بی اثر شدن هجمه های فرهنگی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در آیین تجلیل از ۱۸ نفر از مادران نمونه ایتام تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: مقام و فضیلت مادر جایگاهی است که بهشت زیر پای او قرار دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان حضرت فاطمه(س) را الگوی همگان دانست و افزود: باید از سبک زندگی حضرت فاطمه(س) الگو گرفت.

وی به نقش تربیتی مادران و تحکیم بخشی بنیان خانواده اشاره کرد و عنوان داشت: تربیت خانواده و محوریت خانه بودن وظیفه منحصر به فرد مادران است، مادر در کانون خانواده محور مهر و محبت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند مرکزیت زن را انجام بدهد، خاطرنشان کرد: نسل امروز ما در اثر مهر و محبت خانواده شکل گرفته و هیچ کس نمی‌تواند این وظیفه را انجام بدهد.

وی با تأکید بر اینکه نظام سلطه به دنبال این است که نقش دیگری برای بانوان تعریف کند و چنین تلقی کند بانوان پر کننده اوفات فراغت انسان‌های هوس باز هستند و برای این کار شرکت، کمپانی و رسانه دارد، گفت: توطئه‌های نظام سلطه برای تغییر جایگاه زن با بدلباسی، عدم توجه به پوشش آغاز می‌شود و گام به گام جلو می‌‌رود تا جایی که مهر و محبت درون خانواده جای خود را به مهر به حیوانات بدهد و به دنبال آن حیوان گردانی در صحن اجتماع رونق بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: دشمنان می‌خواهند فرهنگ غربی خود را به جامعه تزریق کنند و فرهنگ اصیل اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهند و راه مقابله با هجمه های دشمن نهادینه سازی ارزش ها است.

وی بیان کرد: هر چه آموزه‌های فاطمی گسترش پیدا کند عمق آن در جامعه بیشتر نفود می‌کند و برنامه‌های ضدفرهنگی دشمنان بی‌اثر می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: باید آموزه‌های فاطمی را تعمیق دهیم و نسبت به فرهنگ مخرب حالت تهاجمی داشته باشیم.

وی یادآور شد: خیریه آبشار عاطفه‌ها در جهت تبیین فرهنگ اسلامی گام‌های خوبی برداشته و در جهت محرومیت‌زدایی ارتباط عاطفی با کانون‌های خانواده‌های محروم موفق عمل کرده است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات