۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۰۰۶۸۴

دیدار اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور با آیت الله اعرافی

دیدار اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور با آیت الله اعرافی
اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور با حضور در مدرسه علمیه معصومیه با آیت الله اعرافی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز اعضاء شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور با حضور در مدرسه علمیه معصومیه با آیت الله اعرافی دیدار و گفت‌‎وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها به ارائه گزارشی از فعالیت کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور طبق منویات رهبرانقلاب پرداخت و گفت: این ستاد بیش از دو دهه با ۳۵ کنگره استانی و ۱۷۱ یادمان شهدا در حال فعالیت بود که به خاطر کرونا تعطیل شد.

وی در ادامه با اشاره به روحیه ولایی و انقلابی مدیر حوزه های علمیه به تاکید رهبرانقلاب پیرامون اثرگذاری بیشتر کنگره شهدای روحانی پرداخت و بیان کرد: در دیداری که با رهبرانقلاب داشتیم ایشان به اثرگذاری و هدفمند بودن کنگره تاکید داشتند و بیان کردند در قم برگزار شود.

در ادامه این دیدار سردار محبی معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به ارائه گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی پرداخت و بیان کرد: اول اسفند این مراسم با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سپس آیت الله اعرافی با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی با بیان نکاتی خواستار طراحی قسمت ویژه در خبرگزاری حوزه جهت پوشش خبری و انتشار مطالب کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور شد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه به ضرورت برگزاری مسابقه سراسری اشاره کرد و گفت: باید با همفکری بیشتر و با کمک نهاد و مراکز حوزوی این کنگره به طور ویژه به صورت وبینار و سراسری برگزار شود.

آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به تجلیل از شهدای روحانیون و درج وصایای آنها در مجلات گفت: باید پایان نامه هایی در این زمینه نوشته شود و شهدای روحانی که از لحاظ علمی و تبلیغی فعال بودند به طلاب معرفی شوند.

لازم به ذکر است در این دیدار جمعی از مسئولین حوزه و سپاه پاسداران حضور داشتند.

ارسال نظرات