۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۰۷۹۷
واکنش علمای لبنان و عراق به تحولات یمن؛

صدای مقاومت در دفاع از یمن بالاست/ سانسور مظلومیت یمن در رسانه ها

صدای مقاومت در دفاع از یمن بالاست/ سانسور مظلومیت یمن در رسانه ها
رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت و رئیس جماعت علمای عراق ضمن تأکید بر ایستادن مقاومت در کنار ملت مظلوم یمن، از سانسور صدای مظلومان یمنی در رسانه ها انتقاد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «ماهر حمود» رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت کشورهای نفت خیز (حاشیه خلیج فارس) تنها به مکانی برای برداشت پول تبدیل شده اند و هیچ استقلال و حاکمیتی از خود ندارند.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات، صدای مقاومت در لبنان در اعتراض به ظلم و بی عدالتی علیه ملت یمن همچنان بالا است. این در حالی است که شیخ «خالد الملا» رئیس جماعت علمای عراق نیز با اشاره به تحولات یمن گفت: ملت یمن در معرض کشتار برنامه ریزی شده قرار گرفته است و اینکه این کشتار به دست ابزارهای عربی و اسلامی صورت می‌گیرد، غم و اندوه ما را دو چندان کرده است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه جنایت‌ها علیه ملت یمن با وجود اینکه بسیار شنیع و زشت است، وجدان برخی‌ها را تکان نمی‌دهد. شیخ خالد الملا تأکید کرد: هیچ کسی از کشتار یمنی‌ها خوشحال نمی‌شود مگر آنهایی که با رژیم صهیونیستی و آمریکا ارتباط دارند.

رئیس جماعت علمای عراق خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نمی‌خواهند کسی از مظلومیت ملت یمن سخن بگوید و این رویکرد رسانه‌ها مسئولیت ما را در قبال اعلام همبستگی با مظلومان سنگین می‌سازد./۹۸۸/

ارسال نظرات