۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۰۰۸۵۰
مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر خبر داد؛

برگزاری حلقه های قرآنی در مساجد روستایی سلسله

برگزاری حلقه های قرآنی در مساجد روستایی سلسله
لرستان- فلاحی نیا گفت: حلقه های قرآنی به همت طلاب خواهر در مساجد روستایی برای کودکان و با هدف تعمیق فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

آرزو فلاحی نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری حلقه‌های قرآنی ویژه کودکان در مساجد روستایی الشتر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این حلقه ها نهادینه سازی فرهنگ قرآنی بین کودکان است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر افزود: حلقه های قرآنی با حضور  طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در مساجد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه با حضور در مساجد روستایی قرآن را به کودکان آموزش می‌دهند و برگزاری این دوره مورد استقبال کودکان در مناطق روستایی قرار گرفته است.

فلاحی نیا در ادامه با اشاره به برگزاری اولین کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور بیان کرد: در این راستا در حوزه های علمیه نمایشگاه شهدا و یادواره شهدا با موضوع نقش طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب تمثال مبارک شهدای روحانی استان و یا هر شهرستان در مدارس علمیه استان از دیگر اقدامات پیش از کنگره  در استان ها است.

فلاحی نیا بیان کرد: از دیگر اقدامات نیز می توان به نام گذاری کلاس ها، خوابگاه های حوزه های علمیه به نام مبارک شهدای روحانی استان اشاره کرد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات