۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۰۱۱۴۳

گزارشی از سفر دو روزه معاون تهذیب حوزه های علمیه به استان البرز

گزارشی از سفر دو روزه معاون تهذیب حوزه های علمیه به استان البرز
معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه درسفر به استان البرز از مدارس علمیه این استان بازدید و با مدیران مدارس و مسئولان حوزوی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و حجت الاسلام رهنما مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه در سفر به استان البرز از مدارس علمیه این استان بازدید و با مدیران مدارس و مسئولان حوزوی استان گفت و گو کردند.

حجت الاسلام عالم زاده نوری در سفر کاری دو روزه خود از مدارس نظرآباد، هشتگرد، طالقان و اشتهارد و سپس از نمایشگاه مدرسه اباصالح بازدید و با خانواده شهدا دیدار کرد و در پایان نشستی با گروه فرهنگی جهادی تواصی انجام دادند.

در این سفر برنامه ها و سخنرانی های مختلفی ویزه اساتید، مسئولان و طلاب حوزوی این استان انجام شد.

مروری بر شورای تهذیب و چیستی و چرایی مردمی سازی، چگونگی مردمی سازی تربیت، اشاره ای به مردمی سازی و تبیین شاگردپروری، راهکارهای فعالسازی شورای تهذیب مدرسه، طلاب و بایسته های ورود به کارویژه های روحانیت،  اخلاق اداری و نقش همسران همراه در موفقیت طلاب از جمله محورهای سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در برنامه های مختلف سفر به استان البرز بود.

ارسال نظرات