۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۰۱۲۴۵

طلاب ممتاز مدرسه علمیه امام مهدی موعود تجلیل شدند

طلاب ممتاز مدرسه علمیه امام مهدی موعود تجلیل شدند
مراسم تجلیل از طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) در این مدرسه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمودی در مراسم تجلیل از طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) که در این مدرسه علمیه در قم برگزار شد، گفت: شاهد برگزاری افتتاحیه نیم سال دوم این مدرسه علمیه هستیم، هر چند در نیم سال اول تلاش مدیریت این مدرسه این بود که با وجود ویروس کرونا و رعایت همه مسائل بهداشتی، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج)، افزود: لازم می دانم از اساتید این مدرسه علمیه که برای تربیت دانش آموختگان مکتب فقه جعفری(ع) تلاش شبانه روزی می‌کنند، قدردانی کنم.

وی بیان داشت: حضور اساتید با اخلاق و جهادی سبب دلگرمی ما مدیران برای تربیت نسل کوشا و سالم برای آینده نظام و جامعه است.

حجت الاسلام محمودی گفت: نباید از مسائل تربیتی و علمی طلاب غافل بود و همین طور طلاب هم نباید از درس و بحث کمترین بی توجهی را داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) افزود: همان اندازه که به باید به درس و بحث اهمیت دهیم و به درجات عالی علمی برسیم، باید نسبت به تهذیب و خودسازی خود حساس باشیم و نفس خود را گرفتار هر نوع غذایی نکنیم.

وی بیان داشت: رشد تربیتی زمانی محقق می‌شود که بتوانیم خود را به خدا و اهل بیت(ع) نزدیک کنیم و این امر هم در نیمه شب‌ها و در سحرگاهان به وقوع می‌پیوندد.

حجت الاسلام محمودی گفت: طلبه نباید خود را جدای از نماز شب بداند. تهجد و اشک در نیمه شب سبب نجات انسان می‌شود.

ارسال نظرات