۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۰۸۱۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

محصول داخلی باید مرغوب، با كيفيت و مورد حمایت مردم باشد

محصول داخلی باید مرغوب، با كيفيت و مورد حمایت مردم باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد تأکید کرد وگفت: محصول داخلی مرغوب، با کیفیت، بادوام و موردحمایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار مدیرعامل سایپا سیتروئن و مدیران ارشد این شرکت، گفت: با حمایت از کالای ایرانی، علاوه بر اینکه شاهد توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود، زمینه‌ای برای جلوگیری از وابستگی کشور به مصرف کالا‌های خارجی نیز فراهم می‌شود.

وی به لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، تأکید کرد و افزود: محصول داخلی باید مرغوب، با کیفیت و بادوام و مورد حمایت هموطنان قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر شعار‌های دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است که سال گذشته تا حدودی اجرای شعار جهش تولید در برخی از بخش‌ها با موفقیت همراه بود و برای تکمیل این حرکت نیازمند حمایت از تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و همه دستگاه‌ها و مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی با یکدیگر متحد شده اند تا به وسیله اقتصاد به کشور ضربه بزنند، اما ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی پشت سر رهبری برای سربلندی اسلام و ایران حرکت می‌کنند.

مجید فهیمه امیری مدیرعامل سایپا سیتروئن کاشان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سایپا سیتروئن کاشان به توانمندی پرسنل تحصیل کرده و پرتلاش در این شرکت اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای تحقق بومی سازی قطعات و تجهیزات، برنامه‌های تدارک دیده شده برای امسال توانستیم به طراحی و ساخت برخی از تجهیزات دانش بنیان، دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است، در این دیدا رمدیرعامل سایپا سیتروئن کاشان از حجت الاسلام والمسلین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برای بازدید ازخطوط تولید این شرکت دعوت کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات