۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۰۹۴۹۱
حجت الاسلام نورموسوی خبر داد؛

جزئیات برگزاری نشست کنگره شهدای روحانی

جزئیات برگزاری نشست کنگره شهدای روحانی
نشست کنگره ۴۰۰۰ روحانی شهید با عنوان «دفاع از اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش‌ها» درقم برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدجواد نورموسوی، مسئول روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام گفت: حوزه‌های علمیه شیعه در طول تاریخ پربار خویش جایگاه علمی و عملی رفیعی کسب نموده و در جای‌جای عرصة تاریخ نقش حیاتی خود را نشان داده است.

وی افزود: روحانیون و علما علاوه بر هدایت جامعه و حفظ ارزش‌های دین، در همه صحنه‌ها حضور داشته اند و در مقابل استبداد و استعمار قدعلم می‌کردند که در این راه نیز به تبعید و یا شهادت آن‌ها منجر می‌گشت.

حجت الاسلام نورموسوی با اشاره به همت سپاه علی ابن ابی‌طالب و مرکز فقهی ائمه اطهار در برگزاری این کنگره توضیح داد: ستاد گنگره ۴۰۰۰ روحانی شهید، به پاسداشت مقام والای ۴۰۰۰ روحانی مجاهد شهید «نشست کنگره ۴۰۰۰ روحانی شهید» با عنوان «دفاع از اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزشها» با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمه قم و حجت الاسلام اکبری نماینده، ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما برنامه خاطره گویی اقای حسین کاجی و با حضور اقشار مختلف و مسئولین کشور و دانشگاهی و حوزوی را داریم؛ رهروان راه پاک مقدس شهداء در ساعت ۱۱ صبح ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام قم برگزار می‌گردد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات