۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۰۹۵۲۶
مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت:

دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی مردم مصمم است

دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی مردم مصمم است
مازندران - مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت گفت: دولت و در راس آن رییس جمهور به دنبال تحول معیشتی هستند که نیازمند همراهی و صبوری آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد کاظمی، مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت امروز در دیدار جمعی از روحانیان به طرح امامان محله اشاره کرد و گفت: یکی از جلوه های فعالیت در عرصه جهاد تببین، کارکردهای فرهنگی و اجتماعی امام محلات است.

وی افزود: امامان جامعه، همین روحانیانی هستند که در عرصه های مختلف پیشگام بسیاری از فعالیت های جهادی از جمله دفاع مقدس، سیل و کرونا مجاهدانه حضوری مؤثر داشتند.

حجت الاسلام کاظمی با بیان این که روحانیت در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب پیشگام بوده است، ادامه داد: حضور تنها به جریان نهضت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ختم نشده، بلکه روحانیت در هر صحنه ای که احساس تکلیف کند حضور پیدا می کند.

مشاور استاندار در امور روحانیت، رمز موفقیت روحانیت در طول تاریخ را همراهی با مردم دانست و تصریح کرد: روحانیت هیچ گاه از مردم جدا نبوده و نخواهد بود و همواره خود را موظف به پیگیر امور و مشکلات مردم می داند.

وی به توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: همه این تلاش ها و تهمت هایی که علیه روحانیت در رسانه ها مطرح می کنند با هدف تضعیف این قشر اثرگذار است.

حجت الاسلام کاظمی با بیان این که دشمن به دنبال جدایی مردم از روحانیت است، تصریح کرد: این توطئه ده ها سال است که با هوشیاری مردم و روحانیت شکست خورده است.

مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با اشاره به این که هر روز شاهد پیوند مستحکم تر میان مردم و روحانیت هستیم، بیان داشت: این پیوند عمیق برگرفته از رابطه عمیق معنوی است که بین مردم و روحانیت برقرار شده است.

وی با بیان این که روحانیت در همه مشکلات و گرفتاری ها همراه مردم بوده است، ادامه داد: روحانیت خود را موظف یه پیگیری مشکلات مردم می داند و تاکنون نیز همه توان و تلاش خود را در این عرصه به کار گرفته است.

حجت الاسلام کظامی به رویکرد استاندار مازندران در خصوص پیگیری امور روحانیان اشاره کرد و گفت: روحانیت استان همواره پیگیر امور بوده و از درخواست های شخصی صرف نظر کرده اند.

مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با بیان این که علیرغم همه تهمت هایی که علیه روحانیت به دروغ بیان می شود، روحانیت همواره پیگیر مطالبات و مشکلات مردم بوده است، تصریح کرد: این قشر اثرگذار جامعه در مشکلات همواره کنار مردم ایستاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح اصلاح اقتصادی دولت اشاره کرد و با بیان این که موفقیت دولت در این طرح نیازمند همراهی و حمایت همه بخش های کشور است، گفت: باید دولت را در اجرای مناسب این طرح همراهی کنیم تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی باشیم.

حجت الاسلام کاظمی با بیان این که توجه به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری راهگشای مشکلات کشور است، تصریح کرد: اما متأسفانه نسبت به این رهنمودها مسؤولان همواره عقب هستند و به موقع عمل نکردند که موجب بروز مشکلاتی در حوزه اقتصادی شده است.

مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با بیان این که دولت سیزدهم مصمم در رفع مشکلات اقتصادی کشور است، افزود: دولت و در راس آن رییس جمهور به دنبال تحول معیشتی هستند که نیازمند همراهی و صبوری آحاد جامعه است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات