۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۰۹۶۳۲

معرفي کتاب رابطه بین شفافیت اطلاعات و فساد اقتصادی + دانلود

دیگر تردیدی در این معنا نیست که در روزگار ما فضای مجازی، خاصترین و موثرترین پدیده فناورانه پیرامون ماست. آنچنانکه توانسته است بر همه حوزه‌های مختلف زندگی بشر، اثرگذاری‌های جدی و دگرگون کننده داشته باشد.

 شاید در دهه‌های قبل، هیچکسی نمی‌توانست کوچکترین تصوری از رشد معجزه آسای این پدیده داشته باشد تا جایی که ظرف سالیانی کوتاه، همه ساحت‌های زندگی نسل بشر را فتح کرده و امتزاجی جدید بیافریند.

معرفي کتاب رابطه بین شفافیت اطلاعات و فساد اقتصادی + دانلود

با این تفاسیر، شناخت ماهیت و چیستی فضای مجازی موجود اهمیت به سزایی دارد. همزمان با آن خبر گرفتن از آینده پیش رو و شناسایی روزگار بعد، شایسته تأمل و مطالعه است تا بتوان دست به کار طراحی‌های مؤثری شد تا به فضای مجازی مطلوب و بومی، دست پیدا کنیم. این مقوله امروز در زمره یکی از مهمترین نیازمندیهای سیاستگذاران و تصمیم گیران کشور است.

این ادعا گزافه نیست که مطمئناً در آینده نزدیک، مدیران کشور در حوزه های مختلف (اقتصاد، سیاست، امنیت، فرهنگ و ...) نیازمند شناخت دقیق و تأمل هوشمندانه در باب فضای مجازی خواهند بود.

بر همین اساس کتاب رابطه بین شفافیت اطلاعات و فساد اقتصادی، به همت مرکز آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج منتشر شده است که از طریق لینک زیر می توانید نسخه PDF این کتاب را دریافت کنید

دریافت کتاب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
ممنون دانلود کردم موفق باشید
3
0
مروتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
خیلی خوب بود باز هم از این کتاب ها برای دانلود معرفی فرمایید
3
0
مریم مومن
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
ان شاالله فساد اقتصادی بطور کامل از ساختارهای اداری کشور پاک شود
0
0