۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۰۹۶۸۸
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در دیدار امام جمعه دهلی:

دشمنان اسلام از نماز جمعه وحشت دارند

دشمنان اسلام از نماز جمعه وحشت دارند
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مسئولیت بزرگ امروز ما این است که نور ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی و نگاه به وحدت و برادری اسلامی را به نسل جوان و جدید منتقل کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امام جمعه مسجد جامعه دهلی هندوستان در راس هیاتی با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار سیداحمد بخاری امام‌جمعه مسجد جامع دهلی هندوستان ضمن ابراز خوشحالی از این سفر گفت: هدف اصلی ما از این سفر و ملاقات تقویت رابطه بین مسلمانان هند و ایران است و تصمیم داریم که این ارتباطات بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه ضمن خوش آمدگویی به امام جمعه دهلی و هیات همراه گفت: نگاه و آشنایی شما با ایران، انقلاب ایران و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیار جالب است. امام جمعه دهلی، شخصی است که فعالیت‌های مهمی در راه اعتلاء و رشد اسلام در هندوستان انجام داده‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: مسئولیت بزرگ امروز ما و شما این است که نور ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی و نگاه به وحدت و برادری اسلامی را به نسل جوان و جدید منتقل کنیم. نقطه مشترک و اصلی ما و شما از نظر فکری مسئله وحدت امت است و رمز اصلی عزت اسلام و مسلمین، حفظ نسل جوان و هدایت این نسل است. به نظرم نمازجمعه می‌تواند نقطه‌ای باشد که ما را در رسیدن به این دو هدف کمک کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
جریان تفرعن، استکبار و صهیونیسم با تهاجم فرهنگی به‌ویژه از طریق فضای مجازی و تبلیغات و سرمایه‌گذاری‌های کلان به دنبال معنویت زدایی از جامعه بشری است و تلاش دارد با ترویج مادی‏گرایی و ترغیب انسان‌ها به معنویت‎های کاذب یا معنویت بی‌روح، دین زدایی و دوری از معنویت دینی را در جهان حاکم کند.
0
0