۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۷۳۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

اقدام دولت در اصلاح ساختارهای اقتصادی، انقلابی و خیرخواهانه است

اقدام دولت در اصلاح ساختارهای اقتصادی، انقلابی و خیرخواهانه است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین فلاح، دو نرخی بودن ارز در کشور را فساد زا دانست و گفت: دولت با این اقدام خود مانع از تداوم فساد و رانت در کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به اجرای طرح اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور از سوی دولت سیزدهم، این اقدام ارزشمند دولت را حرکتی مهم و اثرگذار در جهت بهبود فضای اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با بیان این که دولت مقتدر و انقلابی سیزدهم با هدفمندسازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی، ایجاد عدالت اجتماعی را در کشور دنبال می کند، افزود: دولت با این اقدام خود یارانه ها را حذف نکرده بلکه آن را مستقیم به مردم پرداخت می کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، این اقدام دولت را حرکتی انقلابی و خیرخواهانه عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح کسانی که آستین های آنها به بیت المال آغشته و از این طریق سوء استفاده های خرد و کلان داشته اند، دستشان از بیت المال کوتاه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح، دو نرخی بودن ارز در کشور را فساد زا دانست و تصریح کرد: دولت با این اقدام خود مانع از تداوم فساد و رانت در کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فساد ستیزی و برقراری عدالت اجتماعی همواره جزء شعارهای مهم دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بوده است، افزود: امروز با اجرای این طرح شاهد تحقق آن شعارها در جامعه هستیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طبیعی است دشمنان خارجی و ایادی آنها در داخل تلاش می کنند از این فضای به وجود آمده در جهت تخریب دولت و همچنین ایجاد فتنه و آشوب در کشور استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران همواره هوشیار هستند و فریب این غوغاسالاری های دشمنان را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با بیان این که اجرای این طرح مورد حمایت بسیاری از صاحب نظران حوزه اقتصاد است، بیان داشت: دولت سیزدهم با عزمی راسخ از ابتدا به دنبال اصلاح ساختارهای بیمارگونه اقتصادی در کشور بوده است.

وی با اشاره به این که امروز وظیفه همه ما حمایت از این گونه اقدامات ارزشمند دولت است، خاطرنشان کرد: طلاب، روحانیان و مبلغان دینی وظیفه دارند در خطابه ها و منابر خود نسبت به آگاهی دادن به جامعه اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران اجازه سوء استفاده به دشمنان را نخواهند داد، افزود: نهادهای علمی به ویژه حوزه های علمیه و جامعه نخبگانی کشور با ایستادگی در مقابل لیبرال های به ظاهر انقلابی که در باطن مفسدان اقتصادی هستند دست به روشنگری زده و با بیداری مردم و جامعه نقشه شوم آنها را خنثی و دولت مردمی و انقلابی را در انجام این جراحی اقتصادی یاری خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با بیان این که این پیکر بیمار اقتصادی کشور تنها با اقدامات جهادی و انقلابی درمان خواهد شد، تصریح کرد: درمان این بیماری از سوی دولت سیزدهم و با تلاش های جهادی و انقلابی رییس جمهور آغاز شده است که نیازمند همرامی و حمایت همه جانبه ملت ایران است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات