۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۰۹۷۷۲

کشف دو انبار برنج ایرانی تقلبی توسط سازمان اطلاعات سپاه قم

کشف دو انبار برنج ایرانی تقلبی توسط سازمان اطلاعات سپاه قم
سازمان اطلاعات سپاه قم ۲ انبار را کشف کرد که متخلفان می‌خواستند برنج پاکستانی را با کیسه برنج ایرانی با چند برابر قیمت به مردم بفروشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با دریافت گزارش مردمی مبنی بر تقلبی بودن برج ایرانی نسبت به کشف یک انبار برنج تقلبی در منطقه کوه سفید قم و برخورد با افراد متخلف اقدام کرد که در این انبار 5 تن و 900 کیلوگرم برنج کشف شد.

همچنین در پیگیری گزارش دیگری، انبار برنج تقلبی در خیابان عمار یاسر قم کشف و در این انبار نیز 94 کیسه برنج تقلبی ایرانی جمع‌آوری شد.

افراد متخلف این دو انبار قصد داشتند که برنج‌های پاکستانی را به اسم و با کیسه برنج ایرانی به قیمتی بیش از هر کیلو 300 هزار تومان به مردم بفروشند که سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم مانع از اقدام شوم آن‌ها شدند.

در این اقدامات گشت سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشته و در نهایت کالاهای اساسی به این سازمان تحویل داده شده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خادمی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
این خبر کاملا کذب بوده، قبل از اثبات تخلف رسانه ها به اون دامن زدند که الان داره پرونده ای تشکیل میشه تا با رسانه ها و قاضی دستور دهنده اون که قبل از اثبات اون رو نشر دادند برخورد شود...این نمونه برنج با اتیکت ترکیب ایرانی و خارجیو با قیمت کارشناسی شده فروخته می شد، لذا هیچ فریب و تقلبی درکار نبوده. جالبه کارشناس پرونده که خود قاضی فرستاده این موضوع عدم تقلب رو تایید کرده
0
0