۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۰۰۳۰

مجموعه کمیک موشن «حاج قاسمی که من می شناسم» در کرمان رونمایی شد

مجموعه کمیک موشن «حاج قاسمی که من می شناسم» در کرمان رونمایی شد
مجموعه موشن و کمیک موشن «حاج قاسمی که من می شناسم» برگفته از کتاب مربوطه که روایت رفاقت رفیق چهل ساله سردار سلیمانی است، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، کنگره ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم کشور، پنجشنبه(۲۹ اردیبهشت) با شعار «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر» به میزبانی کرمان، پایتخت مقاومت و با حضور خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، جمعی از مسئولین، اقشار مختلف مردم و با سخنرانی جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع در مصلی امام علی علیه السلام کرمان برگزار شد‌.

در این مراسم یاد دو شهید روحانی حادثه حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیز گرامی داشته شد و سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان، گزارشی از روند برگزاری کنگره ارائه داد.

همچنین در این مراسم از مجموعه موشن و کمیک موشن «حاج قاسمی که من می شناسم» رونمایی شد؛ کتاب«حاج قاسمی که من می شناسم» روایت رفاقت چهل ساله حجت الاسلام علی شیرازی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه است که به اهتمام سعید عاملیان توسط انتشارات مقدم منتشر شده است.

از ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم کشور؛ شهیدان سعید بیاضی زاده از انار و محمدحسین قهرمانی از شهربابک، دو شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان هستند؛ همچنین استان کرمان ۱۴۵ شهید روحانی دارد 

گفتنی است کنگره سراسری چهار هزار شهید روحانی کشور قرار است چهارم خرداد ماه در قم برگزار شود.

ارسال نظرات