۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۱۷۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری یادواره شهدا، فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها در میان نسل جدید

برگزاری یادواره شهدا، فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها در میان نسل جدید
لرستان - حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت گرامیداشت و برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و گفت: برگزاری این مراسم فرصتی برای ترویج ارزش ها بین نسل نو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در یادواره شهید محمد بروجردی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای لرستان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است.

وی افزود: کسانی که امروز در این یادواره شرکت کرده اند، آمده اند تا یک بار دیگر ندای سلام فرمانده را با فرمانده خویش، شهید بروجردی سر بدهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سلام فرمانده را شعار شیعه خواند و افزود: (سلام فرمانده) از کربلا رسم شد و در زیارت عاشورا نیز ما به امام حسین، اولاد و اصحاب امام حسین(ع) سلام می کنیم و این اصحاب افرادی همچون شهید بروجردی هستند.

وی در رابطه با جایگاه شهید بروجردی به سخنی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند هر زمان که به یاد شهدا می افتم چهره شهید بروجردی در برابرم ظاهر می شود.

حجت الاسلام هاشمی به ویژگی های اخلاقی شهید بروجردی اشاره کرد و افزود: اخلاق کریمانه علوی شهید بروجردی الگو است و در سایه همان اخلاق کریمانه می شود کار کرد و دلها را به هم گره زد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی است تا بگوییم به یاد شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره ها فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات